پولسازترین شغل های طراحی سایت

محبوب ترین پست ها

پولسازترین شغل های طراحی سایت

پولسازترین شغل های طراحی سایت

پولسازترین شغل های طراحی سایت
توسعه دهنده وب

موقعیت تمام وقت ، موقتی. وظایف شامل طراحی جنبه های اصلی معماری برنامه ها ، ارائه رهبری فنی به توسعه دهندگان برنامه ها ، انجام کد و بررسی طرح ها و اطمینان از همسویی با الزامات تجاری است. توسعه‌دهندگان وب می‌توانند در همه انواع سازمان‌ها و شرکت‌ها مانند شرکت‌های بزرگ، سازمان‌های دولتی، شرکت‌های کوچک و متوسط یا به شکل مستقل و تنها کار کنند. بعضی از این توسعه‌دهندگان به صورت تمام ‌وقت، در سازمان‌ها به عنوان یک کارمند دائمی کار می‌کنند. برخی هم ممکن است به عنوان مشاور مستقل یا پیمان‌کار برای یک بنگاه کاریابی کار کنند.

در حال حاضر برای تبدیل شدن فرد به یک توسعه‌دهنده وب، هیچ گونه احتیاجات حقوقی و تحصیلی رسمی وجود ندارد. هرچند که تعدادی از دانشکده‌ها و مدرسه‌های فنی، دوره‌های آموزشی در زمینه توسعه وب ارائه می‌دهند. همچنین نوشتارها و آموختارهایی وجود دارند که توسعه وب را آموزش می‌دهند و بر روی وب به رایگان قابل دسترس هستند.

طراح محصول

همکاری در زمینه طراحی موبایل و وب برای محصولات ، تضمین می کند که طرح ها به طور موثر بین سیستم عامل ها کار می کنند و راه حل های پیشنهادی را ارائه می دهند. باید حداقل چهار سال از طراحی محصول مفید برخوردار باشد. با برنامه های وب و تلفن همراه این یک کار از خانه است. همان‌طور که پیداست، روند ساخت محصول جدید برای عرضه به مشتریان، طراحی محصول نام دارد. البته این تعریف بسیار پیش ‌پا افتاده است. طراحی محصول مفهوم گسترده‌ای است که با تولید اصولی و توسعه‌‌ی ایده‌ها به خلق محصولات جدید می‌انجامد. کارشناسان طراحی روی مفاهیم و ایده‌ها کار می‌کنند و در نهایت آنها به اختراعات و محصولات ملموس تبدیل می‌شوند.

کارشناس طراحی محصول برای خلق این محصولات با هنر، علم و فناوری سروکار دارند. در حال حاضر با کمک ابزارهای دیجیتالی و تکنیک‌های توسعه‌یافته و روبه ‌رشد نیاز به تشکیل تیم‌های بزرگ کاهش یافته و امکان شبیه ‌سازی محصول قبل از ساخت آن فراهم شده است.

شغل های طراحی سایت
پولسازترین شغل های طراحی سایت
مهندس نرم افزار

مهندسی نرم افزار را با استفاده از Chromium در ظرفیت از راه دور انجام دهید. برای یک سازمان حفظ حریم خصوصی آنلاین کار کنید که مزایای بسیار خوبی را ارائه می دهد. باید تجربه مرتبط داشته باشد و چرخه حیات کامل توسعه را درک کند. طبق تعریف ساده مهندسی نرم‌ افزار عبارت است از کاربرد یک رهیافت قابل اندازه ‌گیری، منظم و سیستماتیک برای توسعه، اجرا و نگهداری نرم‌افزار، یا به طور خلاصه اعمال اصول مهندسی بر نرم‌افزار می باشد.

یک روش سیستماتیک، منظم و دقیق برای ساخت و ارائه محصولی نرم‌افزاری با کیفیت است. مهندسی نرم‌افزار اغلب شامل فرایند خطی تحلیل، طراحی، پیاده‌سازی و آزمون است؛ که با به‌کارگیری روش‌های فنی و علمی از علوم مهندسی موجب تولید نرم‌افزاری با کیفیت مطلوب در طول یک فرایند انتخابی مناسب پروژه می‌شود.

کاربردهای مهندسی نرم‌افزار دارای ارزش‌های اجتماعی و اقتصادی هستند، زیرا بهره‌وری مردم را بالا برده، چند و چون زندگی آنان را بهتر می‌کنند. مردم با بهره‌گیری از نرم‌افزار، توانایی انجام کارهایی را دارند که قبل از آن برایشان شدنی نبود. نمونه‌هایی از این دست نرم‌افزارها عبارت‌اند از: سامانه‌های توکار، نرم‌افزار اداری، بازی‌های رایانه‌ای و اینترنت. فناوری‌ها و…  به کاربران برای بهبود بهره‌وری و کیفیت یاری می‌رساند.

طراح UX

یک طراح از راه دور UX به عنوان یک متخصص، همکاری با شرکای محصولات برای ایده آل و تسهیل طرح های تحقیقاتی مکرر ، توصیه های طراحی ، و ایجاد نمونه های اولیه با وفاداری خواهد داشت. به ۳ – ۶ سال تجربه UX نیاز دارد.تجربه کاربری یا USER  EXPERIENCE  که با UX نمایش داده می شود، ترکیبی از تجربه و کاربری است. تجربه کاربری یعنی تجربه ای است که کاربر از یک محصول خواهد داشت. خواه، تجهیزات رایانه ای باشد، خواه استفاده از یک خودرو لوکس باشد و حتی استفاده از گوشی موبایل و اپلیکیشن گوشی هوشمند.

تجربه کاربر از محصولات و خدمات، متفاوت است. تجربه ای که امروز از یک کالا یا سرویس دارید،  شاید فردا نداشته باشید و درک شما و توانایی شما در استفاده از کالا یا خدمات، افزایش یابد. افراد، تجربه متفاوتی در استفاده از کالا و خدمات دارند و به همین خاطر، همواره مشتریان، بهترین پیشنهاد کنندگان و توصیه کنندگان به شرکت ها و موسسات برای اصلاح و بازنگری در محصولات و خدمات
و ارائه کالاهایی با کیفیت تر هستند.

شغل های طراحی سایت

 

مقالات مرتبط: ۲۱ وب سایت برتر طراحی دنیا و دلیل انتخابشان
پولسازترین شغل های طراحی سایت
مدیر محتوای وب – مدیر کتابخانه دیجیتال

مدیر محتوای وب / مدیر کتابخانه دیجیتال برای یک فرصت تمام وقت مورد نیاز است. این موقعیت از راه دور است. الگوهای را تجزیه و تحلیل کرده و گردش کار ایجاد می کند. مجوز SLA KM ، تجربه مرتبط و دانش OpenAthens و SharePoint لازم است. سیستم مدیریت محتوای وب به کاربران غیرفنی اجازه می‌دهد با کمی آموزش، وب‌سایت خود را تغییر دهند. این سیستم‌ها معمولاً نیاز به یک مدیر سیستم یا یک توسعه‌دهندۀ وب (برای راه‌اندازی و افزودن ویژگی‌ها) دارند، اما در درجۀ اول، ابزاری برای افراد غیرفنی به‌شمار می‌روند تا با استفاده از آن بتوانند وب‌سایت خود را نگهداری و مدیریت کنند.

سیستم مدیریت محتوای وب برای کنترل مجموعه‌ای پویا از مواد وب، شامل اسناد HTML، تصاویر و دیگر اشکال رسانه به کار می‌رود سیستم‌های
مدیریت محتوا با امکاناتی که در اختیار کاربر قرار می‌دهند، کنترل و ویرایش و مدیریت جداول زمانی را آسان می‌کنند. 

طراح گرافیک

طراح گرافیک مستقل محتوا را برای بازاریابی وثیقه ها و پروژه ها ایجاد می کند ، ایجاد فریم های مستعمره و برنامه های مسخره ، ویرایش عکس ها و تهیه قالب های ایمیل. باید از قبل UX و UI استفاده کند. با یک سبد قوی موقعیت کار از خانه با ساعات پاره وقت. فرایند ارتباطات بصری، و حل مسئله از طریق استفاده از تایپ، فضا، تصویر و رنگ است. رشته طراحی گرافیک زیرمجموعه ارتباطات بصری و طراحی ارتباطات در نظر گرفته شده‌است، اما گاهی اوقات اصطلاح «طراحی گرافیک» می‌تواند به خاطر اشتراکات فنی پیچیده، به جای طراحی ارتباطات و ارتباط بصری استفاده شود. طراحان گرافیک از روش‌های مختلف در ایجاد و ترکیب کلمات، نمادها و تصاویر به منظور خلق یک نمایش تصویری از ایده‌ها و پیام استفاده می‌کنند.

شغل های طراحی سایت

طراح گرافیک ممکن است ترکیبی از تایپوگرافی، هنرهای بصری و تکنیک‌های صفحه‌آرایی را برای تولید یک نتیجه نهایی استفاده کند. طراحی گرافیک، اغلب به هر دو فرایند
(طراحی) که توسط آن ارتباط ایجاد شده‌است و محصولات (طرح) که تولید می‌شوند اشاره می‌کند.

برنامه نویس

جستجوی یک مبدل برنامه نویس برای یک موقعیت از راه دور مسئول تولید و توسعه ایده های
محتوا ، نوشتن نسخه ، تبلیغ مارک ها ، ارائه توصیه ها. باید دانش گسترده ای از توسعه ،
مهارت های ارتباطی عالی داشته باشد. مستلزم فعالیت‌هایی همچون تحلیل و درک مسئله است
و عموماً حل چنین مسایلی منجر به ایجاد یک الگوریتم می‌شود، بازبینی نیازمندی‌های الگوریتم
که شامل صحت و میزان منابع مصرفی است، پیاده‌سازی این الگوریتم در یک زبان برنامه‌نویسی
مقصد، تست کردن، اشکال زدایی، نگهداری کد منبع، پیاده‌سازی سیستم ساخت (build system)
و مدیریت مصنوعات مشتق شده مانند کد ترجمه شده به زبان ماشین برنامه‌های کامپیوتری.
الگوریتم اغلب تنها به شکل قابل تجزیه و تحلیل برای انسان و قابل استدلال با منطق نمایش
داده می‌شود. کد منبع به یک یا چند زبان برنامه‌نویسی، مانند ویژوال بیسیک،
جاوااسکریپت، اسمال‌تاک،  پایتون، جاوا، سی شارپ، سی پلاس‌پلاس
و سی نوشته شده‌است.

مقالات مرتبط: تاثیرگذارترین وب سایت های دنیا

 

نمونه کارها

 

[wdi_feed id=”1″]

نظرات خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

.