نکات لازم جهت انتخاب تمپلیت (اندازه واقعی)

محبوب ترین پست ها

نکات لازم جهت انتخاب تمپلیت (اندازه واقعی)

نکات لازم جهت انتخاب تمپلیت (اندازه واقعی)

مقدمه

ساخت سایتی که قبلاً دشوار و وقت گیر بوده است. با تشکر از الگوهای آماده، دیگر لازم نیست
که یک طراح متخصص یا یک توسعه دهنده برای ایجاد وب سایت های عالی باشید. این روزها
روند بسیار ساده شده است اما با انتخاب های زیاد، هنوز هم می تواند احساس طاقت فرسا کند.
در این مقاله به معرفی نکات لازم جهت انتخاب تمپلیت (اندازه واقعی) می پردازیم.

نکات لازم جهت انتخاب تمپلیت (اندازه واقعی) – مدرس سید حسام زنوزی

 

نکات لازم جهت انتخاب تمپلیت (اندازه واقعی)

 

۱. چیدن طرح الگو

امروز به معنای واقعی کلمه هزاران قالب زیبا وجود دارد که انتخاب آن تقریباً غیرممکن است. در اینجا چند مرحله برای محدود کردن انتخاب های شما و انتخاب بهترین الگو آماده برای
طاقچه شما آمده است.

• مشتری خود را بشناسید دچار مشکل واقعی می شوید

این یک ضرورت برای هر صاحب مشاغل است و خصوصاً هنگام انتخاب طراحی سایت مهم است. به عنوان مثال، اگر سایتی برای پوشاک مردانه راه اندازی کرده اید اما طراحی سایت را انتخاب کرده اید که برای یک بلاگر عالی باشد، دچار مشکل واقعی می شوید. به دنبال یک سازنده وب سایت باشید که دسته بندی های مفیدی مانند تجارت الکترونیکی یا هنر را ارائه می دهد.

• اندازه

کل عرض در مقابل جعبه عرض، این می تواند اولین نکته باشد زیرا تمام عرض برای طراحی های مدرن شرکت بسیار عالی است در حالی که عرض جعبه ای مناسب برای سایت های سنتی و تجاری
متمرکز است.

نکات لازم جهت انتخاب تمپلیت (اندازه واقعی)

نکات لازم جهت انتخاب تمپلیت (اندازه واقعی)

 

• طرح هدر

به نظر می رسد یک مورد جزئی در لیست کارها انجام شده باشد اما در واقع یک طرح هدر اشتباه می تواند به سایت شما آسیب برساند. اینجاست که شما ارتباط برقرار می کنید که نام تجاری شما چیست و مشتری شما کیست به عنوان اولین برداشت خود از آن فکر کنید و عاقلانه انتخاب کنید. امن ترین گزینه یک هدر ثابت با امکان اضافه کردن محتوا است. به این ترتیب می توانید بصری و شفاهی تأثیر خود را بر بازدید کننده خود بگذارید.

• طراحی پاسخگو

اطمینان از پاسخگو بودن سایت شما، به این معنی نیست که می توانید در تلفن هوشمند یا سایر دستگاه های تلفن همراه مشاهده کنید. این طراحی بدون توجه به نحوه دسترسی آنها به سایت شما، باید بازدید کنندگان شما را تحت تأثیر قرار دهد. از آنجا که بیش از ۹۰٪ از کل ترافیک ها از طریق یک دستگاه هوشمند صورت می گیرد، انتخاب الگوهای وب سایت پاسخگو یکی از مهمترین عناصر طراحی وب سایت است.

۲. درباره کد نویسی را فراموش کنید

قبل از تماس با یک برنامه نویس برای کدگذاری سایت خود، باید بدانید که امروزه تقریباً همه سازندگان وب سایت نیاز به کمی و بدون کدگذاری دارند. به عنوان مثال، Ucraft از فناوری به اصطلاح Drag And Drop استفاده می کند، بدین معنی که شما می توانید تمام برنامه کنترل خلاق مانند برنامه نویس را بدون آموزش و پرورش داشته باشید. هرچند جدی است، نه تنها می توانید یک سایت شگفت انگیز و بدون کد ایجاد کنید که شرکت شما می تواند از این پول به سمت چیزی که واقعاً ضروری است استفاده کند. گفته می شود، هنوز تعدادی سازنده وب سایت وجود دارند که نیاز به برخی از کدگذاری دارند، بنابراین قبل از شروع طراحی، حتماً نگاهی بیندازید.

۳. انعطاف پذیر و شخصی سازی شوید

بسیاری از مردم فکر می کنند چون قالب وب سایت از پیش ساخته شده است اصالت خود را از دست داده اند. در عوض ، به الگو خود مانند یک پایه محکم برای یک خانه فکر کنید. شما می خواهید در آنجا حضور داشته باشد اما شما همچنین قصد دارید آن را متناسب با نیازها و نیازهای هر کسی که از آن استفاده می کند، سفارشی سازی کنید. در اینجا چند روش مختلف وجود دارد که می توانید سایت خود را متمایز کنید.

نکات لازم جهت انتخاب تمپلیت (اندازه واقعی)

 

• اصالت مهم است

شما می خواهید مشتریان خود از آنجا فرار کنند و احساس کنند تجربه شخصی سازی شده و سفارشی دریافت کرده اند. از ویژگی هایی استفاده کنید که آن را برای بازدید کنندگان خود ایجاد می کند.

• دوستانه برای جستجوگرها

هنگام انتخاب یک الگو ممکن است قلب شما روی زیبایی واقعی تنظیم شود. اگر آن سایت به شما امکان سفارشی سازی، ایجاد ناوبری آسان تر، بارگیری بسیار سریع و امکان بهینه سازی و تحلیل هر صفحه را نمی دهد. باید. سازنده سایتی را انتخاب کنید که برنامه SEO خود را داشته باشد، بنابراین سایت شما در SERP ها رتبه بالایی دارد.

• پاسخگو باشید

دیگر داشتن یک سایت کاملاً پاسخگو دیگر گزینه ای نیست. اگر الگوی شما کاملاً پاسخگو نیست، آن را انتخاب نکنید.

• آرم ها

مارک تجاری شما همه چیز است، بنابراین مطمئن شوید که آرم شما واقعاً مشخص است. شما می توانید از این امر برون سپاری کنید اما چرا وقتی می توانید از یک ابزار سازنده آرم رایگان استفاده کنید؟

  • ادغام های شخص ثالث

اطمینان حاصل کنید که سایت شما می تواند به راحتی عناصر محبوب مانند iTunes یا Eventbrite را اضافه کند.

۴. عجله نکنید و یک Scrooge نباشید

تعداد بسیار زیادی از افرادی که قالب خریداری می کنند انتظارات زیادی از آنها دارند و برای اینکه از این الگو ناامید نشوند باید پول و زمان خود را سرمایه گذاری کنند. یک الگوی رایگان برای آزاد بودن جذاب است، اما در بیشتر موارد باید روند نزولی جدی (عدم پشتیبانی، کیفیت فنی ضعیف) داشته باشد. بار دیگر، ما اظهار نمی کنیم که یک الگوی رایگان باید از دست نادیده گرفته شود، اما شما باید در این شرایط بیشتر مراقب باشید. از طرف دیگر، قانون “پول بیشتر – کیفیت بهتر” همیشه کار نمی کند. بهترین توصیه این است که بدون فشار و بدون تأکید بیش از حد بر جنبه مالی، یک الگوی را انتخاب کنید.

۵. اندازه واقعی سایت

دقت کنید این نکته بسیار مهم است که حتما تمپلیت ها را در سایزی ببینید که تمام صفحه شما را گرفته باشد که بتوانید تشخیص بدهید که در دید مشتری به چه شکل خواهد بود. این خیلی نکته مهمی است که سایت را آنطور که هست مشاهده کنیم. و به مشتری آنطور که هست نشان دهیم زیرا اتفاقی که میافتد این هست که شما سایت را تحویل مشتری می دهید که HTML و برنامه نویسی می شود سایت بالا می آید بعد مشتری میگوید این چیزی نیست که من روز اول آن را دیده بودم.

نتیجه گیری

به دنبال سازندگان سایت باشید که دارای طیف گسترده ای از طرح های پاسخگو شگفت انگیز هستند. اگر به فکر انتخاب یک الگوی وب سایت پاسخگو هستید، به جستجوی شرکت هایی بپردازید که همه چیز را ارائه داده اند. ایجاد یک سایت زیبا دیگر لازم نیست سخت باشد. حتماً یک الگوی وب سایت پاسخگو انتخاب کنید تا بتوانید یک تجربه شگفت انگیز و آسان را در اختیار بازدید کنندگان خود قرار دهید.

مقالات مرتبط: آموزش تحلیل تمپلیت آماده

 

نمونه کارها

 

[instagram-feed]

نظرات خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

.