طراحی سایت فروشگاهی

خدمات ما در سراسر جهان

خدمات طراحی سایت افروز وب در استرالیا

استرالیا

امارات

خدمات طراحی سایت افروز وب در امارات دبی
خدمات طراحی سایت افروز وب در ترکیه استانبول

ترکیه

آلمان

خدمات طراحی سایت افروز وب در آلمان
خدمات طراحی سایت افروز وب در سوئد

سوئد

اسپانیا

خدمات طراحی سایت افروز وب در اسپانیا
خدمات طراحی سایت افروز وب در کانادا

کانادا

قیمت طراحی سایت فروشگاهی

 ما محدودیت‌های بودجه را درک می‌کنیم و به پرداخت هزینه بیش از حد برای کاری که ارائه می کنیم، اعتقاد نداریم. بعد از صحبت در مورد نیازهای فروشگاه و استراتژی شما, قیمت سفارشی اعلام خواهد شد.

پس با کارشناسان ما رایگان, و با خیال راحت مشورت کنید...

علاقه مندید به ...*

نمونه وب سایت های طراحی و پیاده سازی شده فروشگاهی توسط تیم افروز وب

همه چیز درباره طرحی سایت فروشگاهی

طراحی سایت فروشگاهی حرفه ای یکی از راه‌های تبلیغاتی کسب‌وکار است. افرادی که می‌خواهند کسب‌وکار خود را رونق ببخشند، می‌توانند با فروش محصولات و خدمات توسط سایت فروشگاهی، باعث پیشرفت در زمینه کاری خود شوند.  اگر قصد دارید کسب‌وکار خود را به شیوه‌ای نوین معرفی و یا تبلیغ نمایید، می‌توانید با استفاده از یک سایت فروشگاهی اختصاصی به این هدف دست پیدا کنید! شرکت افروزوب برای طراحی سایت فروشگاهی شما به صورت اختصاصی آماده است.

چرا نیاز به طراحی سایت فروشگاهی داریم؟

امروزه کسب‌وکارهای مختلفی مشغول فعالیت هستند که برای جذب مشتری و پیشرفت کسب‌وکار خود در فضای الکترونیک رقابت می‌کنند. یکی از امکانات مهمی که فضای الکترونیک در اختیار کاربران قرار داده است، سایت فروشگاهی است که افراد می‌توانند محصولات و خدمات خود را در آن ارائه دهند.

در حال حاضر بسیاری از افراد هستند که زمان زیادی را صرف فضای مجازی کرده و اغلب تمام نیازهای خود را از طریق فضای مجازی و به‌صورت اینترنتی حل می‌کنند. طراحی سایت­ فروشگاهی با وردپرس به مشتریان این امکان را می‌دهند تا بدون نیاز به رفت‌وآمد و در کم‌ترین زمان ممکن نیازهای خود را برطرف نمایند. یک سایت فروشگاهی از شرایط ویژه‌ای برخوردار است که برای طراحی آن باید نکات مهمی را مدنظر قرارداد؛ بنابراین می‌توان گفت که اکثر مشاغل نیازمند طراحی سایت به‌صورت  فروشگاهی هستند و می‌توانند با ایجاد سایت اینترنتی به کسب‌وکار خود رونق ببخشند.

شاید این سؤال برای بسیاری از افراد شاغل به وجود بیاید که ضرورت ایجاد طراحی سایت اختصاصی فروشگاهی با وردپرس و یا نیاز به طراحی سایت چیست؟ در پاسخ به این سؤال و در حالت کلی باید گفت که قدرت یک سایت اینترنتی به‌طوری است که می‌تواند هر کسب‌وکار یا وب‌سایت معمولی را که در میان مردم و بازار کار رونق نگرفته است را رشد دهد. همچنین باعث گسترش کسب‌وکار و در نهایت درآمد بیش‌تر برای صاحب‌کار شود.

ویژگی های طراحی سایت فروشگاهی

 بازاریابی آنلاین، امکان معرفی محصولات جدید را فراهم می‌کند. با این روش مشتریان به‌صورت دائمی به سایت دسترسی دارند و می‌توانند با خدمات و محصولات متنوع و  جدید شما به طور کامل آشنا شوند. به دنبال این امر، فروش شما بیش‌تر شده و درآمدتان افزایش پیدا می‌کند. وب‌سایت شما در هر زمان و مکانی قابل‌دسترس بوده و خرید محصول در منزل نیز امکان‌پذیر است.

یک سایت فروشگاهی مناسب معمولاً همه سایت‌های فروشگاهی برند و امکانات مربوط به کسب‌وکار خود را دارا هستند که هر کدام از ویژگی‌ها و امکانات یکسان برخوردارند؛ اما برخی از سایت‌ها باید به‌صورت سفارشی طراحی شوند که در ادامه به چند ویژگی مهم درباره یک سایت فروشگاهی مناسب اشاره می‌کنیم.

  • طراحی ساده

با وجود یک طراحی آسان و غیر پیچیده شما می‌توانید نظر ۷۶% از کاربران اینترنت را به سایت خود جلب کنید و یک سایت پربازدید داشته باشید. با داشتن چنین طراحی ساده‌ای شما باید به سه نکته مهم از جمله قابلیت مقایسه محصولات، داشتن فیلتر ساده و پیشرفته در جستجو و وجود دسته‌های مختلف برای خرید محصول توجه کنید. همچنین نقد و بررسی قراردادن محصولات توسط مشتریان و ایجاد کامنت نقش بسیار مؤثری در فروش آسان و سریع دارد.

  • سرعت سایت

یکی از ویژگی‌های مهم در نگهداری مشتری برای فروش محصولات از طریق سایت سرعت سایت است؛ زیرا فروشندگان زمان بسیار محدودی در حد چند ثانیه در اختیار دارند تا بتوانند نظر مشتری را جلب کنند. در صورت پایین‌بودن سرعت سایت مشتریان از خرید و بازدید از محصولات فروشگاهی صرف‌نظر می‌کنند که ۵۰ درصد لغو خرید اینترنتی به دلیل پایین‌بودن سرعت سایت است.

  • بهینه‌سازی نسخه موبایل

بهینه‌سازی نسخه موبایل یک ویژگی مهم در تلفن همراه است که بسیاری از افراد به این مسئله اهمیت نمی‌دهند و از گوشی خود به‌جای کامپیوتر استفاده می‌کنند.

 

نمایش بیشتر

نمایش کمتر

در مجله افروزوب, درباره طراحی سایت فروشگاهی بیشتر بدانید.

پرتکرار ترین سوالات مشتریانی که قصد طراحی سایت با فروشگاهی را دارند...

لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است.

کلیه حقوق این سایت متعلق به شرکت افروز پیشگامان پاسارگاد است.© ۱۳۹۴
.