طراحی سایت بدون کد نویسی امکان‌پذیر است؟

محبوب ترین پست ها

طراحی سایت بدون کد نویسی

طراحی سایت بدون کد نویسی امکان‌پذیر است؟

باتوجه‌به امکانات ویژه و قابلیت‌های موجود، طراحی سایت بدون کد نویسی نیز به‌عنوان یکی از راهکارهای ویژه برای راه‌اندازی سایت به‌حساب می‌آید و دراین‌رابطه باید بیان کنیم که دیگر احتیاجی نیست حتماً تمام مراحل کدنویسی را به بهترین نحو ممکن بلد باشید. به‌دست‌آوردن دانش برنامه‌نویسی به‌دقت و علاقه بسیار زیادی احتیاج دارد. با درنظرگرفتن این موضوع نیز بسیاری از شرکت‌ها سعی کرده‌اند یک بستر مناسب فراهم نمایند تا هر یک از افراد بتوانند به‌راحتی و بدون داشتن اطلاعات دقیق دررابطه‌با کدنویسی برای راه‌اندازی و طراحی سایت مدنظر اقدامات لازم را انجام دهند

امروزه شاهد چشمگیر پیشرفت علم هستید و این امکان فراهم شده تا به طور کاملاً حرفه‌ای و درنظرگرفتن سلیقه خود راه‌اندازی سایت را استارت بزنید. در ادامه این مطلب از سایت افروز وب قصد داریم موارد بیشتری دررابطه‌با طراحی سایت بدون کد نویسی بیان کنیم، پس برای کسب اطلاعات بیشتر با ما همراه باشید.

طراحی سایت با کد نویسی یا بدون کد نویسی

مراحل طراحی سایت بدون نوشتن کد چگونه است؟

در نظر داشته باشید که بدون نوشتن کد، قادر نخواهید بود بسیاری از ویژگی‌های مورد نیاز را شخصی سازی کنید. اگر به دنبال طراحی سایت اختصاصی نیستید، با پشت سر گذاشتن مراحل زیر قادر به انجام این کار خواهید بود:

• انتخاب نام دامنه

اولین و مهم‌ترین قدم برای راه‌اندازی یک وب‌سایت انتخاب نام دامنه مناسب برای آن است. دقت کنید که نام مدنظر شما برای دامنه سایت کاملاً معنادار و ارتباط مستقیمی با فعالیت سایت داشته باشد. این نام همان آدرس سایت شما است که علاوه بر داشتن سادگی باید به‌راحتی در ذهن بیننده باقی بماند. درنظرگرفتن نام مناسب نقش مهمی در سهولت یافتن سایت توسط مخاطبین به همراه دارد.

امروزه شرکت‌های زیادی وجود دارند که در حال حاضر مشغول به ثبت دامنه هستند و با مراجعه به آن‌ها می‌توانید مشاوره‌های لازم را دریافت کرده و سایت دلخواه را ثبت کنید. با درنظرگرفتن فعالیتی که می‌خواهید انجام دهید یکی از دامنه‌های بین‌المللی شامل org ، com یا net را باید انتخاب نمایید و در غیر این صورت دامنه ملی ir استفاده می‌شود.

• خرید هاست

پس از پشت سر گذاشتن مرحله انتخاب دامنه نوبت به جستجو و خرید یک هاست با میزبان بسیار مناسب می‌رسد. هاست یک فضای اختصاصی در نظر گرفته شده که تمام فایل‌های مربوط به سایت را باید روی آن قرار دهید. این موضوع را در اولویت قرار دهید که استفاده از هاست با سرعت بالا و کمترین میزان خرابی نقش مهم و حائز اهمیتی در موفقیت کسب‌وکار شما به دنبال دارد. هاست‌های موجود در دو نوع لینوکس و ویندوز ارائه خواهند شد و جهت طراحی سایت بدون کد نویسی می‌توانید با وردپرس که بر پایه زبان‌های برنامه‌نویسی PHP، HTML و CSS صورت می‌گیرد از هاست لینوکس استفاده کنید.

معمولاً ویندوز طرف‌داران بسیار کمتری به دنبال دارد و اکثر سایت‌ها سعی می‌کنند تا بر پایه php نوشته شوند که این کار فقط به‌وسیله هاست لینوکس امکان‌پذیر خواهد بود.

روش‌های متعدد طراحی سایت بدون کد نویسی

می‌توانید از راه‌های مختلفی جهت راه‌اندازی سایت بدون کدنویسی استفاده کنید که ما سعی می‌کنیم آن‌ها را به شما معرفی نماییم.

  • یک روش مهم که طرف‌داران بسیار زیادی را نیز به خود جذب کرده استفاده از یک سری ابزارهای رایگان مدیریت محتوا همچون وردپرس است. وردپرس این امکان را در اختیار افراد قرار می‌دهد تا بدون صرف هر هزینه اضافه‌ای برای طراحی سایت بدون کد نویسی اقدامات لازم را انجام دهد.
  • یکی دیگر از راه‌های موجود مراجعه به شرکت‌های مربوط به طراحی سایت است. در چنین شرایطی شما می‌توانید با گرفتن مشاوره‌های لازم و پرداخت هزینه طراحی سایت اقدامات لازم را انجام دهید.
  • راه مهم دیگر استفاده از سایت سازها است که برای این کار شما باید هزینه کمی پرداخت کنید تا این امکان در اختیار شما قرار گیرد که باتوجه‌به سلیقه‌ای که دارید سایت مدنظر خود را راه‌اندازی نمایید.
بهترین نرم افزار طراحی سایت بدون کدنویسی

طراحی و راه‌اندازی سایت بدون کدنویسی به کمک سیستم‌های مدیریت محتوا

در موارد فوق نیز به این موضوع اشاره کردیم که برای ساخت و راه‌اندازی یک وب‌سایت احتیاجی به کسب دانش برنامه‌نویسی و کدنویسی نخواهد بود. امروزه با روی کار آمدن ابزارهایی مانند CMS وردپرس و جوملا می‌توانید در کوتاه‌ترین زمان ممکن یعنی ۲ الی ۴ ساعت ساخت سایت بدون کدنویسی را انجام دهید.

  • طراحی و راه‌اندازی سایت بدون کدنویسی با استفاده از وردپرس دارای مزایای بسیار ویژه‌ای است که اولین و مهم‌ترین آن رایگان بودن برنامه و طراحی سایت بر اساس سلیقه شخصی شما است.
  • به کمک وردپرس این قابلیت در اختیار شما قرار می‌گیرد تا طراحی تمام صفحات مدنظر، دسته‌بندی موضوعات، فرم‌های مربوط به فهرست و منو را به طور دقیق انجام دهید. لازم به ذکر است بیان کنیم که در میان سایر ابزارهای مدیریت محتوا وردپرس محبوبیت بیشتری نسبت به بقیه دارد. دلیل این موضوع نیز برخورداری از امنیت بالا و قرارگرفتن به‌روزرسانی‌های مداوم تنها در جهت افزایش تقویت سیستم امنیتی است.
  • وردپرس به‌عنوان یک برنامه کاملاً اپن‌سورس در نظر گرفته شده و بسیاری از برنامه‌نویسان در سراسر دنیا سعی می‌کنند که روی ایرادات موجود آن کار کنند و تقریباً در هر بازه زمانی مشخص نیز بر قابلیت‌های موجود اضافه خواهند کرد.
  • این مورد باعث می‌شود که افزونه‌های متنوع زیادی برای نرم‌افزار وردپرس ارائه شود، به صورتی که جهت انجام هر یک از کارها در محیط وردپرس، ابزارها و افزونه‌های فوق‌العاده پیشرفته و متنوعی در دسترس قرار خواهد گرفت.
  • باید به این موضوع نیز اشاره‌ای داشته باشیم که فراگیر بودن وردپرس به‌عنوان یکی دیگر از دلایل مهم محبوبیت آن به شمار می‌آید. باتوجه‌به اینکه افراد زیادی در حال استفاده از این سیستم مدیریت محتوایی هستند، منابع بسیار زیادی نیز جهت رفع مشکل ارائه خواهد شد. در چنین شرایطی با سرعت بالاتری کار با وردپرس را یاد می‌گیرید و در صورت به‌وجودآمدن هرگونه مشکل می‌توانید از دیگران کمک‌های لازم را دریافت کنید.
  • سیستم‌های مختلف دیگری همچون مجنتو، پرستاشاپ و غیره برای طراحی سایت بدون کد نویسی وجود دارد که در بین آن‌ها وردپرس بیشتر موردتوجه قرار می‌گیرد.
طراحی اختصاصی سایرس هیتینگ در کانادا (وردپرس)
طراحی اختصاصی سایرس هیتینگ در کانادا (وردپرس)

طراحی سایت به‌صورت اختصاصی به کمک تیم حرفه‌ای ما

دررابطه‌با طراحی سایت بدون کدنویسی موارد لازم را ارائه دادیم؛ اما اگر می‌خواهید این کار به‌صورت حرفه‌ای و با کدنویسی اختصاصی برای شما انجام شود پیشنهاد می‌دهیم که حتماً با تیم حرفه‌ای و شناخته شده افروز وب در این زمینه تماس حاصل کنید و همچنین از قیمت طراحی سایت نیز به‌صورت دقیق مطلع شوید. برای مشاهده نمونه کار طراحی اختصاصی سایت توسط متخصصین مجموعه افروز وب نیز می‌توانید به صفحه نمونه کار مراجعه کنید و کیفیت طراحی و پیاده‌سازی سایت­های طراحی شده توسط مجموعه ما را نیز رصد کنید.

درخواست مشاوره طراحی سایت

سؤالات متداول

زمان طراحی و راه‌اندازی سایت بدون کدنویسی چقدر است؟

سیستم‌های مدیریت محتوایی متفاوتی برای طراحی و راه‌اندازی سایت بدون کدنویسی وجود دارد که هر یک از آن‌ها زمانبندی مشخصی در اختیار شما قرار می‌دهند. اما در کل، معمولاً با استفاده از ابزارهای کارآمد، این فرآیند بین چند روز تا چند هفته زمان می‌برد.

چرا انتخاب اکثر افراد برای ساخت وب‌سایت بدون کدنویسی وردپرس است؟

به این دلیل که وردپرس می‌تواند بهترین و کارآمدترین بستر را برای طراحی سایت مدنظر شما بدون کدنویسی ایجاد کند.

آیا برای ساخت و راه‌اندازی سایت بدون کدنویسی به هاست و دامنه احتیاج است؟

بله در هر شرایطی وجود هاست و دامنه جهت طراحی و راه‌اندازی سایت از موارد مهم و حائز اهمیت به شمار می‌آیند.

طراحی سایت با کد نویسی یا بدون کد نویسی کدام یک بهتر است؟

چنانچه قصد دارید به‌صورت کاملاً حرفه‌ای در فضای دیجیتال کسب‌وکار خود را رشد داده و می‌خواهید منبع درآمدتان را افزایش دهید، قطعاً طراحی اختصاصی وب‌سایت به‌صورت کاملاً استاندارد در برندسازی و افزایش ترافیک سایتتان تأثیر بسزایی دارد. با طراحی وب‌سایت به‌صورت کاملاً اختصاصی در واقع سایت ایجاد شده به‌صورت کاملاً بهینه یک تصور حرفه‌ای از برند شما در دنیای دیجیتال را ارائه می‌دهد.

نظرات خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

.