طراحی سایت اختصاصی

خدمات طراحی سایت اختصاصی ما در سراسر جهان

خدمات طراحی سایت افروز وب در استرالیا

استرالیا

امارات

خدمات طراحی سایت افروز وب در امارات دبی
خدمات طراحی سایت افروز وب در ترکیه استانبول

ترکیه

آلمان

خدمات طراحی سایت افروز وب در آلمان
خدمات طراحی سایت افروز وب در سوئد

سوئد

اسپانیا

خدمات طراحی سایت افروز وب در اسپانیا
خدمات طراحی سایت افروز وب در کانادا

کانادا

قیمت طراحی سایت اختصاصی

 ما محدودیت‌های بودجه را درک می‌کنیم و به پرداخت هزینه بیش از حد برای کاری که ارائه می کنیم، اعتقاد نداریم. بعد از صحبت در مورد نیازهای کسب و کار و استراتژی شما, قیمت سفارشی طراحی سایت اختصاصی اعلام خواهد شد.

پس با کارشناسان ما رایگان, و با خیال راحت مشورت کنید...
علاقه مندید به ...*

نمونه وب سایت های طراحی و پیاده سازی شده اختصاصی توسط تیم افروز وب

همه چیز درباره طرحی سایت اختصاصی

طراحی یک وب‌سایت اختصاصی، ابتدایی‌ترین قدم در دنیای دیجیتال است که به هر کسب‌وکاری امکان می‌دهد تا هویت و شخصیت خود را به بهترین شکل ممکن نمایش دهد. این طراحی باید جذاب، کاربرپسند و سئو شده باشد تا بازدیدکنندگان را جذب کند و در موتورهای جستجو قابل دیده‌شدن باشد. با استفاده از طراحی وب‌سایت اختصاصی، شما می‌توانید نیازهای خاص کسب‌وکار خود را برآورده کرده و با استفاده از امکانات متنوعی که در اختیار دارید، تجربه کاربری بی‌نظیری را برای مشتریان خود ایجاد کنید؛ بنابراین طراحی سایت حرفه‌ای یک فرصت استثنایی برای بهبود روند کسب‌وکار شما است. شرکت طراحی سایت افروزوب، به طراحی سایت های حرفه ای اختصاصی طبق استاندارهای جهانی می پردازد.

طراحی وب سایت اختصاصی چیست؟

بسیاری با این سوال مواجه هستند که طراحی سایت اختصاصی چیست؟ اجازه دهید ساده پاسخ دهیم، این پروسه به معنی طراحی و ساخت یک وب سایت اینترنتی منحصربه‌فرد برای یک شرکت، سازمان یا فرد است. هدف از طراحی این نوع سایت ایجاد یک هویت برند و حضور آنلاین متمایز برای مشتری است. در طراحی وب‌سایت اختصاصی ، تمامی عناصر ظاهری و کاربردی سایت بر اساس نیازها و اهداف اختصاصی مشتری طراحی و پیاده‌سازی می‌شود. همچنین رنگ‌بندی، لوگو، چیدمان صفحات، منو ها، اسلایدها، تصاویر و محتوای متنی به‌صورت اختصاصی و منحصربه‌فرد طراحی خواهد شد.

شرکت‌های تخصصی طراحی وب از جمله شرکت افروز پیشگامان پاسارگاد، معمولاً طراحی وب سایت اختصاصی را با رویکرد حرفه‌ای و با تمرکز بر اهداف بازاریابی دیجیتال و فروش مشتری انجام می‌دهند. ماموریت ما کمک به کسب و کارها جهت رسیدن به اهدافشان و ایجاد یک وب سایت کامل با توجه نیاز کسب و کارشان است. پس از تحلیل کسب‌وکار مشتری، نیازهای کاربران هدف و رقبا، طراحی سایتی خلاقانه و بهینه انجام می‌شود. در مجموع، سایت اختصاصی ابزاری قدرتمند برای برندسازی، بازاریابی و فروش آنلاین است که می‌تواند به رشد و موفقیت کسب‌وکارها کمک شایانی کند.

مزایای طراحی وب سایت اختصاصی

مسلم است که طراحی سایت اختصاصی برای صاحبان مشاغل مزایای فوق‌العاده‌ای را به دنبال دارد. این مزایا زمانی بیشتر خواهد شد که سایت طراحی شده با استفاده از ابزارهای بهینه‌سازی و سئو سایت دیده شود. دیده‌شدن سایت کمک می‌کند که کسب‌وکار شما رونق بگیرید و متقاضیان به‌سوی شما روانه شوند.

در ادامه به برخی از ویژگی‌های طراحی‌های سایت اختصاصی می‌پردازیم:

۱- طراحی شخصی و یکتا

سایت اختصاصی بر اساس نیازها و خواسته‌های شرکت یا کسب‌وکار شما طراحی می‌شود. این به شما امکان می‌دهد تا به طور کامل هویت و برند خود را در سایت نمایش دهید و به‌راحتی با سایر رقبا تمایز یابید.

۲- هویت بصری منحصربه‌فرد

طراحی اختصاصی باعث می‌شود سایت شما ظاهری متمایز و مطابق با هویت برند تان داشته باشد. رنگ، فونت، تصاویر و طرح‌بندی سایت بر اساس سلیقه و نیاز شما طراحی می‌شود. درست است که طراحی توسط متخصص انجام می‌شود ولی برند شما تعیین‌کننده این طراحی است.

۳- طراحی کاربر پسند

یک طراحی وب‌سایت اختصاصی باید بسیار کاربر پسند باشد و تجربه کاربری مثبتی را به کاربران ارائه دهد. باید به‌سادگی و صراحت، اطلاعات مورد نیاز را در دسترس کاربران قرار دهید و آن‌ها را در راستای هدفشان هدایت کنید.

۴- ذخیره هزینه در بلندمدت

با این مزیت سایت‌های اختصاصی دیگر نیازی به خرید مکرر قالب‌های جدید نیست. همچنین طراحی این نوع سایت‌ها باعث افزایش حس تعلق مشتریان به برند شما می‌شود. در مجموع با سرمایه‌گذاری در یک سایت اختصاصی می‌توانید هویت برندتان را تقویت کرده و تجربه کاربری بهتری را برای مشتریانتان فراهم کنید.

۵- سرعت بالا

یکی از عوامل مهم در تجربه کاربری، سرعت بارگذاری سایت است. سایت اختصاصی از تکنولوژی‌ها و بهینه‌سازی‌های لازم استفاده می‌کند تا سرعت بارگذاری مناسبی را فراهم کند و به کاربران امکان نمایش سریع و مطلوب محتوا را بدهد.

سایت اختصاصی از نظر سرعت بارگذاری و عملکرد فنی بسیار فوق‌العاده طراحی می‌شود و مشکلاتی مثل کندی سایت را ندارد.

طراحی اختصاصی سایت

۶- بهینه‌سازی سئو

یک ویژگی بسیار مهم در طراحی وب‌سایت اختصاصی، بهینه‌سازی سئو است. طراحی سایت فروشگاهی، خبری، آموزشی و یا خدماتی باید به‌گونه‌ای باشد که به موتورهای جستجو کمک کند تا وب‌سایت را به‌راحتی پیدا کنند و رتبه‌بندی بهتری را برای آن برقرار کنند. این شامل استفاده از عناصر سئو مانند URLهای بهینه، تگ‌های عنوان، توضیحات متا و سرعت بارگذاری سایت است.

۷- امکانات ویژه

طراحی سایت‌های اختصاصی به شما امکان می‌دهند تا امکانات و ویژگی‌های منحصربه‌فردی را در سایت خود ایجاد کنید.  می‌توان امکاناتی مثل درگاه پرداخت اختصاصی آنلاین، فرم ثبت‌نام، چت آنلاین و… را برای سایت طراحی کرد.

۸- قابلیت ارتقا و به‌روزرسانی

در طول زمان می‌توانید به‌راحتی سایت خود را ارتقا دهید و مطابق با نیازهای جدیدتان تغییراتی در آن اعمال کنید.

۹- تجربه کاربری بهینه

در طراحی وب‌سایت اختصاصی، تمام جزئیات سایت برای ارائه بهترین تجربه کاربری به مخاطبان هدف شما بهینه‌سازی می‌شود.

۱۰- پاسخگویی و سازگاری

یکی از ویژگی‌های مهم طراحی سایت‌های اختصاصی، قابلیت پاسخگویی و سازگاری با تمام دستگاه‌ها است. این به معنای این است که وب‌سایت شما بر روی تلفن همراه، تبلت و رایانه‌های شخصی به طور صحیح نمایش داده می‌شود و تجربه کاربری بهینه‌ای را برای همه کاربران ارائه می‌دهد.

۱۱- امنیت

یک سایت اختصاصی به شما امکان ایجاد سطح بالایی از امنیت را می‌دهد. شما می‌توانید از روش‌های رمزگذاری قوی و گواهی SSL برای حفاظت از اطلاعات حساس کاربران خود استفاده کنید. این به کاربران اعتماد بیشتری به وب‌سایت شما می‌دهد و می‌تواند رتبه‌بندی سایت شما در موتورهای جستجو را افزایش دهد.

در نهایت، طراحی یک سایت اختصاصی، مانند طراحی سایت با لاراول، دارای ویژگی‌های بسیاری است که به شما امکان می‌دهد یک وب‌سایت کاملاً منحصربه‌فرد و با عملکرد برتر بسازید. با درنظرگرفتن این ویژگی‌ها و بهره‌گیری از تکنیک‌های سئو، می‌توانید وب‌سایتی را طراحی کنید که مشتریان خود را جذب و رقابتی در بازار آنلاین داشته باشید.

مراحل طراحی سایت اختصاصی در شرکت افروز پیشگامان پاسارگاد

در مورد مراحل طراحی یک سایت اختصاصی می‌توانیم مطالب زیر را ارائه کنیم:

  • گردآوری اطلاعات اولیه

در این مرحله با برگزاری جلسه‌ای با مشتری، اطلاعاتی درباره نوع کسب‌وکار، محصولات یا خدمات، بازار هدف، رقبا و اهدافش از سایت جمع‌آوری می‌شود.

  • ارائه پیشنهادات اولیه 

در این مرحله با توجه به آنالیز نیازهای مشتری و کسب و کار موجود و جلسه با تیم فنی, پیشنهادات اولیه اختصاصی به مشتری ارائه می شود و مشتری با تایید آنالیز اولیه پروژه, وارد مرحله بعدی خواهد شد.

  • طراحی وایرفریم

وایرفریم یا طرح کلی صفحات به قرارگیری عناصر در سایت‌های اختصاصی اشاره دارد. این مرحله برای ایجاد چیدمان مناسب محتوا است.

  • طراحی ظاهر سایت

در این مرحله باتوجه‌به اطلاعات جمع‌آوری شده و شناسنامه برند، ظاهر کلی سایت شامل ظاهر صفحات، رنگ‌بندی، لوگو، نوع فونت و سبک کلی آن طراحی می‌شود. همچنین تعاملات و رابط کاربری سایت برای دستیابی به بهترین تجربه کاربری در این مرحله طراحی می‌شود.

  • پیاده‌سازی و برنامه‌نویسی

در این مرحله، تیم توسعه وب‌سایت از طریق استفاده از زبان‌های برنامه‌نویسی مانند HTML، CSS، JavaScript و PHP، وب‌سایت را ایجاد می‌کنند. آن‌ها باید از بهینه‌سازی سایت برای سرعت بارگذاری بهره ببرند و مطمئن شوند که سایت واکنش‌گرا و سازگار با تمام دستگاه‌ها است. موازی با این مرحله محتوای مورد نیاز وب سایت از جمله متن‌ها، تصاویر، ویدیوها، اینفوگرافیک‌ها و دیگر محتواهای مورد نیاز سایت توسط تیم پشتیبانی و مشتری جمع آوری  خواهد شد.

  • آزمون و رفع اشکال

بعد از اتمام فاز اولیه پروژه, وب سایت توسط تیم پشتیبانی بررسی خواهد شد و نظرات تیم پشتیبانی به عنوان کاربر وب سایت به تیم فنی اعلام خواهد شد.

  • انتشار و بهینه‌سازی

سایت رسماً منتشر شده و برای دستیابی به بهترین رتبه در موتورهای جستجو بهینه‌سازی می‌شود. با پشت سر گذاشتن این مراحل، سایتی اختصاصی، کاربر پسند و با کیفیت بالا آماده می‌شود که بتواند اهداف مشتری را محقق کند. البته همواره امکان به‌روزرسانی و ارتقای سایت در آینده وجود دارد.

تفاوت طراحی سایت آماده با اختصاصی در چیست؟

تفاوت‌های اصلی بین طراحی سایت آماده (قالبی) و اختصاصی عبارت‌اند از:

  • سایت آماده ازپیش‌طراحی‌شده و فقط کافی است آن را خریداری و محتوا را وارد کنید، اما سایت اختصاصی از ابتدا برای نیازهای خاص هر مشتری طراحی و پیاده‌سازی می‌شود.
  • سایت‌های آماده معمولاً ارزان‌قیمت‌تر هستند، اما سایت اختصاصی هزینه بیشتری دارد؛ چون طراحی از ابتدا و به صورت اختصاصی انجام می‌شود.
  • سایت‌های قالبی محدودیت‌های بیشتری دارند و امکان تغییرات گسترده در آن‌ها کمتر است، درحالی‌که سایت اختصاصی کاملاً قابل‌تغییر بر اساس نیاز مشتری است.
  • ظاهر و طراحی سایت‌های آماده مشابه سایر سایت‌هایی است که از همان قالب استفاده کرده‌اند؛ اما ظاهر سایت اختصاصی کاملاً منحصربه‌فرد و با توجه به نیازهای و اهداف شما در کسب و کارتان است.
  • سایت‌های اختصاصی بهتر می‌توانند هویت و برند صاحب سایت را منعکس کنند.
  • از نظر سرعت و بهینه‌سازی، سایت اختصاصی می‌تواند عملکرد بهتری داشته باشد. در صورتی که سایت های آماده به واسطه کلی در نظر گرفتن نیازهای مخاطبانشان جهت فروش عمده, فایل های اضافه زیادی را به پروژه شما تحمیل خواهند کرد.
  • قابلیت افزودن امکانات پیشرفته مثل فرم های رزرو اختصاصی با توجه به استراتژی فروش شما یا امکان خرید از فروشگاه تحت شرایط ویژه مخاطبانتان و… در سایت‌های اختصاصی بیشتر است.
  • سایت‌های اختصاصی انعطاف‌پذیرتر هستند و در طول زمان قابلیت ارتقا و توسعه بیشتری دارند.

نکته

در مجموع باتوجه‌به نیاز کسب‌وکار و بودجه موجود، باید تصمیم گرفت کدام گزینه مناسب‌تر است. می‌توانید برای دریافت مشاوره و ثبت درخواست طراحی سایت اختصاصی با مشاوران افروزوب در تماس باشید!

نمونه کارهای طراحی وب‌ سایت اختصاصی در شرکت افروز وب

در حالت کلی می‌توان گفت که میزان سرمایه، قدمت و از همه مهم‌تر، میزان تخصص هر شرکت طراحی سایت اختصاصی ای، به نمونه طراحی سایت و پروژه‌های برنامه‌نویسی ای است که در زمان اوج شکوفایی خود انجام داده است.

همواره با رواج هر چه بیشتر فضای مجازی، طراحی سایت توانسته است کمک بزرگی در جهت تبدیل کسب‌وکارهای سنتی به سایت‌های اینترنتی و مجازی کند. چنانچه همواره تمایل به ورود به عرصه اینترنت  و راه‌اندازی کسب‌وکار اینترنتی دارید، لازم است در ابتدا با نمونه کارهای طراحی سایت اختصاصی آشنا شوید. در مورد نمونه کارهای طراحی وب‌ سایت اختصاصی می‌توانیم این موارد را به‌عنوان نمونه ذکر کنم:

هزینه طراحی سایت اختصاصی

هزینه تولید و طراحی یک سایت اختصاصی بسته به عوامل مختلف متفاوت است. از جمله مهم‌ترین عوامل تاثیرگذار بر هزینه طراحی سایت اختصاصی می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • حجم و پیچیدگی پروژه: هرچقدر سایت پیچیده‌تر و بزرگ‌تر باشد، تعداد صفحات، امکانات و کار لازم بیشتر است و در نتیجه هزینه بالاتر می‌رود.
  • طراحی گرافیکی سایت: هزینه طراحی ظاهر سایت، شامل لوگو، رنگ‌بندی، عکس و طرح‌بندی صفحات را نیز باید محاسبه کرد.
  • نوع فناوری‌ها و زبان‌های برنامه‌نویسی مورد استفاده
  • هزینه خرید دامنه و میزبانی سایت
  • هزینه ثبت‌شدن در موتورهای جستجو و سئوی سایت

به طور میانگین، هزینه تولید یک سایت اختصاصی در شرکت افروز وب از ۴۰ میلیون تومان شروع می شود پیشنهاد می‌شود برای کاهش هزینه‌ها، پروژه را مرحله‌ای تعریف کرد تا در صورت نیاز بتوان در آینده سایت را توسعه داد. بسیار مهم است برآورد هزینه دقیق باتوجه‌به نیاز پروژه انجام شود. با در نظر گرفتن این موضوع، ما به پرداخت هزینه بیش از حد برای کاری که ارائه می کنیم، اعتقاد نداریم. پس از جلسه اولیه در مورد نیازهای مشتری, بسته به استراتژی کسب و کار, قیمت سفارشی را به شما ارائه خواهیم داد. ما محدودیت‌های بودجه را درک می‌کنیم و با شرکت شما همکاری می‌کنیم تا پروژه نهایی مطابق با بودجه شما ارائه شود.

در مجله افروزوب, درباره طراحی سایت اختصاصی بیشتر بدانید.

چرا برای رشد کسب‌وکار خود به ساخت سایت اختصاصی نیاز داریم؟

در گذشته مسیر رسیدن به سود در دنیای کسب‌وکارهای آنلاین بسیار هموارتر بود؛ رقبا کمتر بودند و هزینه کمتری برای رشد کردن خود پرداخت می‌کردند. اما امروزه اکثر کسب‌وکارها با اجرای روش‌های خلاقانه‌ای در سایت و سوشال مدیای خود مسیر را پرچالش‌تر کرده‌اند.

اگر می‌خواهید سود خود را به حداکثر برسانید، باید حضور کسب‌وکار خود را در فضاهای آنلاین رشد دهید و آن‌ را اولویت قرار دهید. در دنیای امروز، مردم زمان بیشتری را صرف نگاه کردن به تلفن‌های هوشمند و رایانه‌ها می‌کنند تا دنیای واقعی. منطقی است که برای رشد و سود بیشتر، یک پایه‌ی محکم برای کسب‌وکار آنلاین‌تان ایجاد کنید.

شاید تا چند سال پیش، صرفا ساخت سایت تک صفحه‌ای و داشتن اکانت در شبکه‌های اجتماعی شما را به مشتریان بالقوه آنلاین می‌رساند، اما امروز حتی داشتن سایتی جذاب و یا حضور در رسانه‌های اجتماعی و تبلیغات، ممکن است سود مورد انتظار شما را تامین نکند.

اگر می‌خواهید ترافیک بیشتری به صفحات خود جذب کنید، باید از دیگران متمایز شوید! طراحی و ساخت سایت اختصاصی با php و سایر زبان‌ها، می‌تواند شما را به رسیدن به اهداف تان و پشت سر گذاشتن رقبا نزدیک‌تر کند.

ساخت سایت اختصاصی شما را متمایز می‌کند!

یک سایت فروشگاهی چه تفاوتی با هزاران کسب‌وکار مشابه دیگر بازار دارد؟ طراحی سایت فروشگاهی اختصاصی شما را برجسته و متمایز می‌کند، البته به شرطی که به شرکت طراحی سایت معتبری آن را بسپارید.

اگر می‌خواهید کسب‌وکار خود را توسعه بدهید، برجسته بودن بسیار مهم است و داشتن یک سایت اختصاصی می‌تواند این احساس تمایز را به مشتریان‌تا بدهد.

شما دقیقا هرآنچه نیاز دارید را خواهید داشت.

سایت سایزها از آنجایی که تنها قالب‌های محدودی دارند، اکثرشان دارای ویژگی‌هایی هستند که شما آن‌ها را لازم ندارید و یا ویژگی‌های مورد نیاز کسب‌وکار شما را ندارند.

شما نه تنها برای این ویژگی‌های غیرضروری هزینه می‌دهید، بلکه وبسایت‌تان را هم سنگین می‌کنید! بدین ترتیب زمان بارگذاری شما هم افزایش می‌یابد و افراد ناراضی، سایت شما را ترک می‌کنند.

با طراحی سایت اختصاصی با افروز وب شما دقیقا به آنچه که می‌خواهید می‌رسید. طراحان ما وبسایت ما دقیقا چیزی را برای شما می‌سازند که شما می‌خواهید مشتریان‌تان ببینند. به جای داشتن یک سایت معمولی با ویژگی‌هایی که به آن نیاز ندارید، سایتی را خواهید داشت که دقیقا نیازهای شما را برآورده می‌کند.

برند سازی

مخاطبان هدف‌تان شما را با چه چیزی به یاد می‌آورند؟ کسب‌وکارهای زیادی در سراسر جهان وجود دارند که محصولات و خدمات مانند شما را ارائه می‌کنند، بنابراین به یادماندنی بودن برای مخاطبان سخت است.

برندسازی همیشه یک استراتژی بازاریابی عالی خواهد بود، به خصوص زمانی که یک تصویر و یک هویت برای کسب‌وکار خود بسیازید. چگونه قرار است در ذهن مخاطب‌تان تصویری بسازید و آن را حفظ کنید؟

از کارت ویزیت و بسته بندی محصولات تان گرفته  تا وب سایت شما و حساب‌ شبکه‌های اجتماعی؛ تصویر برند شما باید در بین همه متمایز و حفظ شود.

لوگو، رنگ و تم باید در همه جا یکسان باقی بماند تا مخاطبان ارتباط برقرار کنند و به خاطر بسپارند. ساخت وب سایت اختصاصی شما به شهرت برند شما کمک می‌کند. هر بازدید کننده‌ای که در وب سایت شما می‌چرخد، تحت تاثیر قرار می‌گیرد، برند شما را می‌شناسد و به یاد می‌آورد.

کسب و کارهایی که دارای هویت بصری منحصر به فرد خود هستند و قصد دارند در حوزه دیجیتال هویت بصری برند خود را برای کاربران خود به نمایش بگذارند.

کلیه حقوق این سایت متعلق به شرکت افروز پیشگامان پاسارگاد است.© ۱۳۹۴
.