طراحی وب سایت اختصاصی هتل

محبوب ترین پست ها

طراحی سایت هتل

طراحی وب سایت اختصاصی هتل

هدف اصلی از طراحی سایت هتل ارائه خدمات فوق‌العاده ویژه و منحصربه‌فرد به تمام مراجعه‌کنندگان است. به‌خوبی از این موضوع مطلع هستید که هر یک از کسب‌وکارها برای ارائه خدمات خود و معرفی آن به طیف وسیعی از مخاطبین باید مراحل خاصی را پشت سر بگذارند. هتلداری نیز به‌عنوان یکی از این امور به‌حساب آمده و برای به‌دست‌آوردن موفقیت بیشتر در این زمینه باید خدمات مربوطه را معرفی کنید. این موارد می‌تواند شامل معرفی هتل خدمات ارائه شده به مسافران شود. این روش با استفاده از فضای اینترنت به همراه طراحی سایت رزرو هتل و تولید محتوای کاربردی و مناسب امکان‌پذیر و این‌گونه می‌توانید به تمام نیازهای مهم مخاطبان خود پاسخ بدهید. کاربران نیز با هتل و امکانات آن آشنایی لازم را پیدا کرده و در صورت لزوم برای رزرو اقدام می‌کنند. با ما در افروز وب همراه باشید تا درباره طراحی وب سایت اختصاصی هتل بیشتر بدانید.

طراحی وب سایت اختصاصی هتل

صنعت گردشگری پس از صنعت نفت و خودرو به‌عنوان سومین صنعت از لحاظ درآمدزایی و گردش مالی در دنیا شناخته می‌شود. ازاین‌رو گردشگری با رشدی خیره‌کننده در سراسر جهان روبرو شده و کشورهای مختلف را بر آن داشته است تا برای کسب درآمد از طریق این صنعت به اجرای برنامه‌هایی از جمله گسترش و ایجاد تورهای متنوع برای جذب گردشگر بپردازند.

برای مثال، شهر مشهد به‌واسطه وجود بارگاه امام رضا (ع) مملو از هتل‌های مختلف است. به همین واسطه طراحی وب‌سایت اختصاصی هتل برای هتلداران این شهر یک مزیت محسوب می‌شود. چرا که با طراحی وب‌سایت و رزرو هتل مشهد به‌صورت آنلاین می‌توانند مشتریانی جدیدی داشته باشند. امروزه طراحی سایت اختصاصی یکی از ارکان مهم هر کسب‌وکاری است. چرا که با طراحی وب‌سایت حرفه‌ای می‌توان کسب‌وکار خود را گسترش دهیم. اگر قصد سفر به مشهدالرضا را دارید، رزرو هتل مشهد خود را به بچه‌های مسافر سلام که تجربه چندین ساله در این شهر را دارند بسپارید.

شرکت طراحی سایت هتل

هدف از داشتن وب‌سایت گردشگری چیست؟

علت اصلی که به‌عنوان مهم‌ترین دلیل طراحی وب‌سایت گردشگری نیز تلقی می‌شود معرفی تمام تورهای شرکت به کاربران از طریق اینترنت است. این راه می‌تواند به‌عنوان بهترین و کاربردی‌ترین روش جهت معرفی اماکن مخصوص برای گردشگران باشد.

چنانچه این معرفی به‌وسیله یک سری طرح‌های گرافیکی و عکس صورت بگیرد، می‌توانید نتیجه فوق‌العاده بهتری از آن دریافت کنید، چرا که پس از مطالعه می‌توانند اطلاعات و شناخت کافی را با دیدن عکس‌ها از آن به دست آورند.

علاوه بر موارد گفته شده می‌توان گفت که هدف اصلی هر یک از شرکت‌های مسافرتی از داشتن وب‌سایت به‌دست‌آوردن درآمد لازم از آن است. با طراحی سایت گردشگری این امکان فراهم می‌شود تا به یک بازار غنی و منحصربه‌فرد دسترسی پیدا کنید و در حالت کلی اینترنت به‌عنوان یک بستر فوق‌العاده مناسب برای جذب مشتریان به‌حساب می‌آید.

اهمیت طراحی وب‌سایت هتل

به‌خوبی از این موضوع مطلع هستید که امروزه اینترنت به‌شدت مورداستفاده قرار می‌گیرد. همچنین افزایش سهم تجارت الکترونیک از درآمد صنعت گردشگری به یک وب‌سایت به‌روز و همچنین کاربرپسند جهت به‌دست‌آوردن درآمد کافی و کاهش برخی هزینه‌ها فوق‌العاده کاربردی به‌حساب می‌آید.

علاوه بر این مورد اگر می‌خواهید به معرفی و نمایش تمام خدمات و امکانات هتل بپردازید تا از این طریق در جذب مسافر بیشتر موفقیت کاملی به دست آورید داشتن یک وب‌سایت اینترنتی نقش ویژه و کاربردی ایفا می‌کند.

به‌هیچ‌عنوان تفاوتی ندارد که شما دارای یک هتل ۵ ستاره یا یک هتل، آپارتمان، اقامت بوم‌گردی، ویلا، هتل و مهمان‌سرا هستید، در واقع طراحی وب‌سایت هتل به‌عنوان یک ویترین خاص و منحصربه‌فرد برای هتل تلقی می‌شود که هر یک از مسافران برای بازدید از آن و انتخاب وسوسه خواهند شد.

در طراحی وب‌سایت برای هتل این امکان نیز فراهم است تا با ایجاد سامانه رزرواسیون نرم‌افزار اسکان اتاق‌های خود را در داخل سایت به اشتراک بگذارید و از این طریق بدون واسطه امکان رزرو اتاق برای مسافران فراهم که این مورد با افزایش درآمد شما روبرو است.

هزینه طراحی سایت رزرو هتل

طراحی سایت گردشگری به‌صورت ریسپانسیو

پیش از هر چیزی باید این نکته را بیان کنیم که امروزه تلفن‌های هوشمند نقش بسیار ویژه و حائز اهمیتی در سراسر دنیا به خود اختصاص داده‌اند. همین موضوع نیز باعث شده تا بسیاری از کاربران برای ورود به سایت‌های مختلف از موبایل خود استفاده کنند.

چنانچه سایت آژانس مسافرتی و طراحی سایت هتل قابلیت نمایش درست در داخل گوشی‌های هوشمند را نداشته باشد، با کاهش بازدیدکننده روبرو خواهید شد که این مورد تأثیر بسیار منفی روی سایت شما دارد.

در چنین مواقعی طراحی سایت به‌صورت ریسپانسیو این امکان را برای سایت ارائه می‌دهد تا قابلیت ارائه اندازه‌های مختلف برای آن فراهم شود و با گوشی‌های موبایل نیز سازگاری لازم را پیدا کند.

در چنین شرایطی بازدیدکنندگان وب‌سایت این قابلیت را در اختیار دارند تا به کمک هر نوع دستگاهی و با هر اندازه‌ای وب‌سایت مدنظر خود را بدون احتیاج به هرگونه بزرگ‌نمایی و scroll مشاهده کنند.

طراحی وب‌سایت هتل به‌صورت کاملاً اختصاصی توسط متخصصین مجموعه افروز وب

طراحی سایت هتل در مشهد به‌دقت بسیار بالایی احتیاج دارد و بهتر است برای این کار از طراحی سایت به‌صورت اختصاصی استفاده شود، چرا که برای این کار کدنویسی، گرافیک و قالب و غیره باتوجه‌به نظر و ایده‌ای که در ذهن دارید صورت می‌گیرد.

این مورد می‌تواند افزایش چشمگیری در بالابردن امکانات ارائه شده توسط شما و همچنین روند کاری داشته باشد. تیم ما این قابلیت را دارد تا به‌صورت کاملاً اختصاصی بهترین طراحی سایت هتل را برای شما در نظر بگیرد. قطعاً در زمان مراجعه و انجام مشاوره‌های لازم می‌توانید متوجه تخصص بالای تیم ما در این زمینه شوید؛ پیشنهاد می‌کنیم از صفحه نمونه کار طراحی سایت ما دیدن نمایید.

 طراحی سایت هتل در مشهد
طراحی سایت هتل در مشهد

هزینه طراحی سایت رزرو هتل

در وهله اول باید این نکته را توضیح دهیم که عوامل متعددی می‌تواند در هزینه طراحی سایت رزرو هتل دخیل باشد که اولین و مهم‌ترین آن مربوط به شرکت طراحی هتل است.

به هر میزانی که تخصص و تجربه تیم مدنظر شما بالاتر باشد، قطعاً امکانات بیشتری نیز برای سایت هتل در نظر گرفته می‌شود که این موضوع با افزایش هزینه روبرو خواهد بود.

پیشنهاد ما برای آن دسته از افرادی که می‌خواهند یک طراحی وب‌سایت هتل فوق‌العاده کاربردی و ویژه داشته باشند این است که به سراغ قالب‌های آماده و طراحی سایت آماده نروند، چرا که مزایای طراحی سایت اختصاصی برای آن‌ها بسیار بیشتر از قالب‌های آماده است.

لازم به ذکر است بیان کنیم که برای مشخص‌شدن هزینه نهایی در قدم اول باید به شرکت مدنظر مراجعه کرده تا مشاوره‌های لازم را ارائه دهند و پس از درخواست بیان خود و انتظاراتی که از طراحی یک وب‌سایت برای هتل دارید هزینه مشخص خواهد شد.

مراحل راه اندازی وب سایت اختصاصی هتل

اگر مدیر یا مالک کسب و کار در زمینه هتل هستید می‌توانید از طراحی سایت اختصاصی به عنوان اولین مرحله ورود به تجارت آنلاین استفاده کنید.

برای راه اندازی یک وب سایت اختصاصی کافی است مراحل زیر انجام شود:

← انتخاب نام دامنه

اولین قدم برای راه اندازی وب سایت، انتخاب نام دامنه متناسب با نام هتل دلخواه شماست که از این پس با این نام در دنیای مجازی شناخته خواهید شد.
اکثر هتلداران برای انتخاب نام دامنه، نام خود هتل را انتخاب می‌کنند.

انتخاب هاست

برای انتخاب هاست ابتدا بررسی کنید که وب‌سایت شما با چه زبانی برنامه نویسی شده است.
اگر از asp.net برای برنامه نویسی سایت خود استفاده کرده باشید باید از هاست ویندوز و بانک اطلاعاتی sql server استفاده نمایید.
البته هاست‌های ویندوز از php و mysql هم پشتیبانی می‌کنند ولی با توجه به هزینه بالاتر هاست ویندوز و هماهنگی بیشتر زبان php با هاست لینوکس، برای استفاده از این زبان از هاست لینوکس استفاده نمایید.

ظاهر سایت

ظاهر سایت خوب باعث برقراری ارتباط بهتر بین شما و مشتریانتان می‌شود. برای داشتن ظاهر سایت خوب باید به نوع فونت، رنگ زمینه، انتخاب تصاویر و … توجه کنید.

محتواسازی

یکی از اساسی‌‎ترین بخش‌های وب سایت اختصاصی هتل محتوای آن است. یک محتوای جذاب و کاربرپسند موجب توقف بیشتر کاربر در یک وب سایت خواهد شد.
همچنین افزایش رتبه وب سایت در موتورهای جست ‌و ‌‌جو و اصطلاحاً بهینه‌ شدن سئوی سایت را نیز به همراه دارد.
برای تولید محتوا سایت در طراحی باید ابتدا هدف خود از درج آن‌را مشخص کنیم و به این سوال پاسخ دهیم که تولید محتوای سایت چیست؟ آیا این محتوا با نوع فعالیت وب سایت ما سازگاری دارد؟ آیا کاربر برای رسیدن به این محتوا به اینترنت مراجعه کرده است؟

مدت زمان طراحی وب سایت اختصاصی هتل

مدت زمان انجام یک پروژه طراحی وب سایت، کاملاً بستگی به ویژگی ها و گستردگی آن دارد. با این حال انجام پروژه های استاندارد طراحی وب سایت معمولاً حدود ۲ الی ۳ ماه زمان می‌برد.

تفاوت قیمت طراحی وب سایت در شرکت های مختلف

اصلی‌ترین دلیل تفاوت قیمت در شرکت های طراحی سایت نحوه انجام کار و پیاده سازی وب سایت است.
هر اندازه که میزان استفاده از ابزارهای رایگان و آماده در مراحل مختلف طراحی سایت بیشتر باشد، هزینه طراحی سایت و زمان تحویل سایت کاهش پیدا می‌کند.

درخواست مشاوره طراحی سایت

سؤالات متداول

مزیت‌های ویژه طراحی وب‌سایت برای هتل چیست؟

با انجام این کار می‌توانید این امکان را در اختیار مسافران قرار دهید که بدون حضور در هتل امکان رزرو اتاق مدنظر خود را داشته باشند.

چرا برای طراحی وب‌سایت هتل باید به تیم معتبر و متخصص مراجعه کرد؟

به این دلیل که فقط یک تیم متخصص می‌توانند تمام مراحل طراحی وب‌سایت برای هتل را به بهترین نحو ممکن و بدون هر مشکلی پیش ببرند.

نظرات خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

.