آغاز دوره های تخصصی آکادمی دیزاین افروز وب

محبوب ترین پست ها

آغاز دوره های تخصصی آکادمی دیزاین افروز وب

آغاز دوره های تخصصی آکادمی دیزاین افروز وب

آغاز دوره های تخصصی آکادمی دیزاین افروز وب

 

Beginning Of Specialized Courses At

Afrooz Web Design Academy

 

آغاز دوره های تخصصی آکادمی دیزاین افروز وب با هدف تربیت افراد به صورت تخصصی در قالب بخش های مختلف دیزاین و همچنین آموزش به صورت حرفه ای در زمینه های خاص که دانش خیلی زیادی داشته باشید به طور کلی شما میتوانید یک استکان اطلاعات داشته باشید ولی به عمق یک اقیانوس در بازار کسب و کار امروز داشتن تخصص در یک زمینه خاص بهتر از داشتن اطلاعات کم و محدود در زمینه های مختلف است، برای همین هدف آکادمی دیزاین (Design) افروز وب این است که در یک زمینه خاصی به شما دانش زیاد و به صورت تخصصی به آموزش بدهد و همچنین تمام جوانب را به موضوع دوره اشاره بکند و از شما یک طراح درجه یک در آن حوزه در سطح بین المللی بسازد. (آغاز دوره های تخصصی افروز وب)

در حال حاضر با شروع تقاضای تجربه کاربری (UX)  و اساتیدی که در آن با ۱۵ سال تجربه پروژه های داخلی و ۵ سال تجربه پروژه های بین المللی و کار درشرکت های خارج از ایران را دارند و میخواهند با شروع آموزش دوره های (UX) برای اینکه هنر آموزان عزیز تبدیل به یک (UX) کار حرفه ای در سطح بین المللی و در نهایت بتوانند برروی پروژه های بین المللی کار بکنند.

Web Design Academy
تجربه کاربری (UX)

Ux مخفف عبارت User Experience بوده و به معنا تجربه کاربری می‌باشد. تجربه کاربری یکی از مهمترین نکات صفر تا صد طراحی سایت می‌باشد. در طراحی تجربه کاربری سایت به مواردی همچون بهبود رضایت مشتری، وفاداری او با این بهبود سایت، سهولت استفاده از لذت‌های ارائه شده در تعامل بین مشتری و محصول اشاره می‌شود. Ux سایت باید در فعالیت‌هایی همچون تحقیق، ارزیابی، توسعه، محتوا و نمونه سازی برای ارزیابی کیفیت مشارکت داشته باشد.

درباره ما

شرکت افروز پیشگامان پاسارگاد با مدیریت سید حسام زنوزی  از سال ۱۳۸۳ فعالیت خود را در زمینه طراحی اختصاصی قالب وب سایت، طراحی پورتال های سازمانی و سیستم های دولتی، موبایل اپلیکشن و طراحی ui/ux پروژه های تحت وب آغاز نموده است و تا به امروز افتخار پیاده سازی و پشتیبانی وب سایت های مختلف ایرانی و خارجی را دارد. پشتیبانی مشتریان افروز وب جز افتخارات
تیم ما و اهداف اصلی سازمان است.

مقالات مرتبط: طراحی وب سایت در یک ساعت

 

نمونه کارها

 

[instagram-feed]

نظرات خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

.