آموزش شخصی سازی تمپلیت های ترکیب شده

محبوب ترین پست ها

آموزش شخصی سازی تمپلیت های ترکیب شده

آموزش شخصی سازی تمپلیت های ترکیب شده

آموزش شخصی سازی تمپلیت های ترکیب شده – مدرس سید حسام زنوزی

 

طراحی سایت وردپرس در مشهد

بدون شک یکی از قابل اعتماد ترین و بهترین پلتفرم ‌ها برای طراحی سایت، قالب وردپرس است. این سیستم مدیریت محتوا با طراحی قالب وردپرسی مناسب قادر است که سایت شما را در صدر نتایج نشان دهد. البته لازم است که طراحی قالب وردپرس شما حرفه ای و دیگر موارد سئو کامل رعایت شود. طراحی سایت وردپرسی در مشهد یکی از مواردی است که به‌ سرعت می‌تواند در بین مردم مشهد جای خود را باز کند و از تأثیر وب‌ سایت بر پیشرفت کسب و کارها نمی‌توان چشم ‌پوشی کرد. (آموزش شخصی سازی تمپلیت های ترکیب شده)

تاریخچه‌ وردپرس (WordPress)

همانطور که گفته شد ووردپرس یک سیستم مدیریت محتوا یا CMS است که برای طراحی و ایجاد وب‌ سایت ‌ها و صفحات وب ساخته شده ‌است. وردپرس در ابتدا به دلیل امکانات خوبی که داشت فقط برای وبلاگ‌ نویسی استفاده می ‌شد اما به ‌تدریج با پیشرفت این سیستم از آن برای تولید سایت‌ ها نیز استفاده گردید. وردپرس به زبان PHP نوشته شده است و قابلیت پشتیبانی از MySQL را نیز دارد. این سیستم که رایگان است در سال ۲۰۰۳ در ادامه‌ پروژه‌ b2 شکل گرفت و توسط مت مولنوگ توسعه یافت و اولین باز کریستین اسلک آن را نام ‌گذاری کرد. جالب است بدانید امروزه بیش از ۷۶ میلیون سایت در جهان با استفاده از وردپرس توسعه یافته ‌اند.

سایت وردپرسی چیست و چگونه طراحی می شود؟

اگر از اخبار علم و تکنولوژی بی‌خبر باشید و از کامپیوتر سررشته ای نداشته باشید شاید با شنیدن اسم “طراحی وب ‌سایت” سریعا به پروژه ‌ای سنگین و وقت ‌گیر فکر کنید. اما حقیقت اینطور نیست. امروزه سیستم وردپرس این امر را بسیار راحت‌ تر از قبل کرده به ‌طوری که می ‌توان با استفاده از این سیستم سایتی کاملا حرفه ‌ای، بی‌ نقص و قدرتمند را در کوتاه ‌ترین زمان ممکن ساخت.

با استفاده از وردپرس که سیستمی برای مدیریت محتوا است می ‌توان با انتخاب قالب‌ های آماده مرتبط و یا حتی ساخت قالب ‌های دلخواه بر روی آن سایتی با کیفیت را بدون نیاز به کدنویسی‌ های زیاد و طاقت ‌فرسا طراحی کرد. طراحی سایت وردپرسی به‌ دلیل آسان‌ تر بودن کار و قابل ‌فهم بودن برای افرادی که دانش برنامه ‌نویسی ندارند به ‌سرعت در بین مردم محبوب شد.

آموزش شخصی سازی تمپلیت های ترکیب شده

 

آیا استفاده از سایت وردپرسی برای شرکت‌های تجاری مناسب است؟

هدف اصلی ورود به فضای مجازی، ایجاد فضایی است که بتوان در آن با مشتری به صورت غیرحضوری ارتباط برقرار کرد. لازمه‌ این فضا وجود پایگاه داده ‌ای است که بهترین گزینه برای آن تولید وب‌ سایت است. شرکت‌ های تجاری در مشهد نیز از این قاعده مستثنا نیستند و بدون شک برای توسعه فعالیت خود در همه‌ زمینه ‌ها نیاز به سایت دارند اما چه سایتی؟ مهم ‌ترین مسئله ‌ای که هر شرکت تجاری برای ساخت سایت درگیر آن می‌ شود این است که چگونه سایتی باکیفیت، حرفه‌ای، مشتری پسند، کم هزینه و در مدت زمان کم ایجاد کرد این ویژگی ‌ها همان ویژگی‌هایی است که وردپرس در اختیار شرکت‌ های تجاری قرار می ‌دهد و آن ‌ها را وادار به استفاده از سایت‌ های وردپرسی می‌ کند.

متقاضیان زیاد طراحی سایت وردپرسی در مشهد

هدف اصلی هر مدیری تولید پروژه‌ ای با کیفیت و مدیریت هزینه ‌های آن است و به همین دلیل سیستم “وردپرس” این امکان را برای مدیر پروژه‌ها فراهم کرده ‌است. از این رو طراحی سایت وردپرسی در مشهد و دیگر شهرهای صنعتی از متقاضیان بیشتری برخوردار بوده و شرکت‌ های فعال در این زمینه با ارائه‌ امکانات متنوع و گوناگون سعی دارند تا مشتریان را به سمت خود بکشانند.

طراحی سایت وردپرسی در مشهد به دلیل قالب‌ های باکیفیت و متنوعی که به شما عرضه می ‌گردد، بسیار مقرون ‌به‌ صرفه تر و راحت تر انجام می‌ شود. در حقیقت اصلی ‌ترین ویژگی وردپرس قالب ‌های آماده‌ آن است که به شما این امکان را می ‌دهند تا با توجه به بودجه مورد نظر و هدفی که در زمینه‌ کاری خود دارید بتوانید سایتی با کیفیت و کامل داشته باشید.

آموزش شخصی سازی تمپلیت های ترکیب شده
طراحی سایت‌ وردپرسی در مشهد چه فایده ‌ای برای کسب ‌و کارهای اینترنتی دارد؟

از آنجا که طراحی سایت وردپرسی در مشهد امروزه معانی مختلفی به خود گرفته ‌است می ‌توان گفت که طراحی و تولید سایت در فضای مجازی به نوعی به معنی راه انداختن یک نوع کسب ‌و کار اینترنتی است. این کار باید همراه با داشتن برنامه‌ ای صحیح و قدرتمند و همچنین دیدگاهی رو به جلو برای رسیدن به قله‌ اهداف شما باشد. بنابراین می ‌توان گفت سایت‌ های وردپرسی به علت آسان و قابل فهم بودن کمک ویژه ‌ای به شما در این زمینه خواهند کرد. پس نه تنها این سایت‌ ها مانع پیشرفت شما نمی ‌شوند بلکه باعث هموار کردن مسیر شما در راستای رسیدن به اهداف ‌تان می ‌گردند.

آموزش شخصی سازی تمپلیت های ترکیب شده

 

مزایای طراحی سایت وردپرسی در مشهد
  • وردپرس پلتفرمی رایگان و متن باز است که استفاده از آن نیازی به دانش کدنویسی ندارد.
  • صرف هزینه و زمان کمتر برای ساخت یک سایت وردپرسی نسبت به سایتی که با کدنویسی ساخته می ‌شود از مزایای مهم آن به حساب می ‌رود.
  • استفاده از قالب ‌های آماده و بهینه شده در طراحی سایت وردپرسی نیز یکی از قابلیت ‌های مهم آن به شمار می‌ رود.
  • یکی از ویژگی ‌های وردپرس پنل مدیریتی آن است که به دلیل راحتی کار با آن، بسیار مورد استقبال کاربران قرار گرفته است.
  • قابلیت نصب افزونه ‌های مختلف بر روی وردپرس وجود دارد که به وسیله آن‌ ها می‌ توان امکانات زیادی را به وردپرس افزود.
  • قابلیت استاندارد سازی سایت وردپرسی از لحاظ سئو با سایر سایت‌ های دیگر نیز وجود دارد.
  • یکی دیگر از مزایای سایت‌ های وردپرسی برخورداری از امنیت نسبتاً بالای آن ‌ها است.
  • سیستم وردپرس یک نوع سیستم  مدیریت محتوا است که در سطح جهانی مورد استفاده قرار می ‌گیرد.
  • رابط کاربری ساده‌ آن این امکان را به کاربر می‌ دهد تا درصورت بروز مشکل احتمالی در سایت بتوان آن را به راحتی برطرف کرد.
طراحی قالب برای سایت‌ های وردپرسی در مشهد
  • قالب‌ های وردپرسی تحت تأثیر سلیقه‌ ایرانی طراحی می ‌شوند.
  • سادگی کار با پنل پوسته و پیشخوان قالب که هرکسی می ‌تواند به راحتی با آن کار کند.
  • امنیت بالا قالب‌ ها و و عدم سواستفاده از آن‌ ها توسط دیگران
  • قابلیت ارتقا دادن پوسته و بروزرسانی آن
  • امکان نمایش کامل قالب در گوشی، تبلت و سایر گجت ‌ها
  • طراحی قالب با در نظرگرفتن سلیقه شما در گرافیک آن
  • پشتیبانی همه ساعته و پاسخگویی شبانه‌ روزی
  • سرعت بارگذاری متناسب با سرعت اینترنت ایران
مقالات مرتبط: آموزش ترکیب تمپلیت های مختلف وب سایت در طراحی

 

نمونه کارها

 

[instagram-feed]

نظرات خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

.