پول سازترین وب سایت های ایران

محبوب ترین پست ها

پول سازترین وب سایت های ایران

پول سازترین وب سایت های ایران

وب‌سایت‌های ایرانی در چند سال اخیر در زمینه فروش اینترنتی رشد فوق‌العاده‌ای داشته‌اند. خرید آنلاین در بین افراد با هر زمینه اجتماعی و اقتصادی محبوبیت زیادی در ایران پیدا کرده است و همین موضوع سبب شده تا این وب‌سایت‌ها با جذب مشتری به شکل برخط، درآمد فوق‌العاده‌ای از فروش انواع کالا، محصول یا خدمات داشته باشند. میلیون‌ها نفر در سراسر جهان و هر جایی که به اینترنت دسترسی دارند، دائماً به دنبال کسب درآمد بیشتر هستند. با ما در افروزوب همراه باشید تا به شما پول سازترین وب سایت های ایران را معرفی کنیم.

معرفی پول سازترین وب سایت های ایران

وقتی صحبت از پردرآمدترین سایت های ایرانی می شود، احتمالا در ذهن بسیاری از ما سایت های فروشگاهی چون دیجی کالا، ترب و … نقش می بندد؛ اما دنیای گسترده اینترنت باعث شده که هر کسب و کاری فرصت نشان دادن خود به افراد زیادی داشته باشد و بتواند درآمد خود را تا مبالغ قابل توجهی افزایش دهد.

با وجود گستردگی این لیست، تیم طراحی سایت اختصاصی ما در افروزوب، چند مورد از پول سازترین وب سایت های ایران را تهیه کرده است:

⇐ سایت های خبری

بدون شک سایت‌های خبری جزو پر بازدیدترین سایت‌های فارسی به شمار می‌آیند. با توجه به پیشرفت جوامع و گسترس اینترنت و تمایل مردم به دریافت اخبار در لحظه، از رسانه‌های کوچکتر نسبت به رسانه‌های بزرگ مثل رادیو، تلوزیون، روزنامه و… را می‌توان اصلی‌ترین دلیل این امر برشمرد.

یکی از راه‌های کیفی رایج در اینترنت برای درآمدزایی راه‌اندازی وب‌سایت‌های خبری و تبلیغاتی است. از پول‌سازترین وب‌سایت‌های ایران در این حوزه می‎‌توان به بلاگفا، سایت خبری تحلیلی عصر ایران، ایستگاه، ورزش۳، ایسام، تسنیم، ایسنا، خبر امروز و… اشاره کرد.

⇐ سایت های نیازمندی و تبلیغات

تبلیغات جزو مشاغلی است که گردش مالی و نرخ رشد بسیار بالایی دارد و صاحبان رسانه‌های تبلیغاتی‌ بیشترین درآمد این صنعت را به خودشان اختصاص می‌دهند. کافیست در اینترنت صاحب یک رسانه یا ابزار قدرتمند تبلیغاتی باشید تا به درآمد اینترنتی خوبی دست پیدا کنید. از جمله سایت‌ها و سامانه‌های پردرآمد این گروه می‌توان به سایت‌های درج آگهی عمومی و تخصصی مثل شیپور، دیوار، ایستگاه، ایسام و صباویژن اشاره کرد.

⇐ فروشگاه های اینترنتی

تقریبا شاخص‌های این سبک برای همه شناخته شده است حتی برای کسانی که تخصص حرفه‌ای وب ندارند. کافیست بتوانید کالا یا خدماتی را با قیمت و پشتبانی مناسب به فروش برسانید؛ البته که طراحی سایت فروشگاهی شما باید مناسب با کالایی که به فروش می رسانید باشد و مورد پسند کاربر قرار بگیرد.

برندهایی همچون دیجی‌کالا، روژا، دایان شاپ، اتما، البسکو، پارسان می، کالاتیک، توانی نو، تاپ کوپن، سوراو، کالازم،کالاوما، مدیسه، بامیلو،زنبیل، اُکالا، کالاتیک، تکنولایف، تیمچه، زومیت، خانومی،دات کام، هماتیا، باسلام، بلج، اسنپ مارکت، مبیت، والوند، یدک یار، بانه دات کام، خانه شیرآلات و دیدنگار جزء برندهای شناخته شده فروش اینترنتی و خرده‌فروشی اینترنتی و پول سازترین وب سایت های ایران به شمار می‌روند.

اگر شما هم قصد دارید کسب و کار خود را با داشتن یک سایت فروشگاهی گسترش دهید، تیم حرفه ای افروزوب آماده مشاوره و ارائه خدمات طراحی سایت به شما هستند!

درخواست مشاوره طراحی سایت

⇐ سایت های دانلود و خدمات آنلاین

دسترسی افراد به اینترنت پر سرعت و مقرون به صرفه بودن دانلود نسبت به خرید حضوری، این سایت‌ها را به محبوب‌ترین و پردرآمدترین بخش‌های کسب و کار وب فارسی تبدیل کرده است. از نمونه‌های موفق آن می‌توان به پی‌سی ورد، سافت۹۸، پی‌سی دانلود، میهن دانلود و وطن‌دانلود اشاره کرد.

⇐ وب‌سایت‌های خدماتی

یکی از پول سازترین وب سایت های ایران، وب‌سایت‌های خدماتی هستند که خدماتی را که ارائه می‌دهند مشخص کرده و باید توضیح دهند که چرا کسب‌وکارشان باید این خدمات را ارائه دهد. تعداد آنها نیز در ایران کم نیست.

از برندهای شناخته شده در این حوزه می‌توان از تایپیران، پین پول، دیوار، شیپور، اسنپ فود، ترب، ژاکت، راستچین، نپواسکای، خودروبر ۱۰۰، انجام میدم، پت راید، استاد بانک، لک لک، نوبا و جت لوله به‌عنوان پردرآمدترین سایت های ایرانی نام برد.

پردرآمدترین سایت های ایرانی

هنوز در ساختن سایت جدیدتان تردید دارید؟! مقاله چرا به طراحی سایت نیاز داریم؟ را از دست ندهید.

⇐ وب سایت های آموزشی

این وب‌سایت‌ها ابزاری جهت بهبود و تقویت یادگیری و تکمیل آموزش‌های کلاسی هستند و می‌توانند دربرگیرنده فیلم‌ها، بازی‌ها یا منابع دیگر مرتبط با موضوع آموزش‌داده‌شده باشند. از مشهورترین این وب‌سایت‌ها می‌توان از بای بوک، وب آموز، ویرگول، فرادرس، مکتب خونه، ایسمینار، لرن فایلز، سون لرن، کلاسینو، لرنیتو، ماز، لیموناد، مدیر سبز و فرانش به‌عنوان پردرآمدترین سایت‌های ایرانی می‌توان نام برد.

⇐ سایت های خدمات آنلاین و دانلود      

 برخی سایت‌ها نیز به سبب وجود اینترنت و نداشتن صرفه اقتصادی برای مراجعه حضوری جهت خرید، به سایت‌های محبوبی تبدیل شده‌اند که پردرآمد نیز هستند. از جمله آنها می‌توان به پی‌سی ورد، میهن دانلود، سافت ۹۸، وطن دانلود و پی‌سی دانلود اشاره کرد.

• آپارات

ایده سایت آپارات، از سایت یوتیوب که دومین سایت برتر در جهان بعد از گوگل است برداشته شده است. دومین سایت برتر ایران وبسایت آپارات است. آپارات در زمینه اشتراک گذاری ویدئو فعالیت دارد.آپارات در سال ۲۰۰۲ توسط
شرکت صبا ایده به مدیریت آقای محمدجواد شکوری مقدم تاسیس شد.

پس از آپارات، سایت های دیگری نیز برای اشتراک ویدیو تاسیس شدند، اما هیچ کدام به محبوبیت آپارات نرسیدند.

• دی جی کالا

ایده دیجی کالا از سایت آمازون که بزرگترین فروشگاه اینترنتی در امریکا است، برداشته شده. سومین سایت برتر ایران فروشگاه بزرگ اینترنتی دیجی کالا می باشد. درآمد دیجی کالا روزانه بالغ بر چندین میلیارد تومان در روز است.

 دی جی کالا

• دیوار

دهمین سایت برتر ایران در الکسا ، پایگاه خرید و فروش بی واسطه دیوار است. شما در دیوار می توانید آگهی ثبت کنید، محصول خود را به فروش بگذارید و یا محصولات فروشی دیگران را بخرید. دیوار وبگاه و اپلیکیشن نیازمندی‌های اینترنتی و بستری برای خرید و فروش کالاهای نو و دست دوم و ارائه خدمات در ایران است که در سال ۹۲
راه‌اندازی شده‌ است.

جالب است بدانید که دیوار، یکی از موفق ترین وب اپ های ایران است! طراحی وب اپلیکیشن مزایای زیادی همچون عدم نیاز به نصب و محدود نبودن سیستم عامل را دارد. افروزوب تیمی متخصص برای طراحی نرم افزار تحت وب در اختیار دارد؛ کارشناسان تیم افروزوب می توانند تمامی سوالات شما را در این خصوص پاسخ دهند!

• تلوبیون

سایت تلوبیون که هم اکنون رتبه ۶ الکسای ایران است به عنوان تلویزیون آنلاین در ایران فعالیت دارد.
در سایت تلوبیون شما می توانید پخش های زنده ، فیلم ، سریال ، کارتون ، فوتبال ایران و اروپا را تماشا کنید.

• شیپور

شیپور وبگاهی است که ارائه خدماتی نظیر خرید و فروش کالاهایی نظیر لوازم الکترونیکی، موبایل، تبلت، لوازم خانگی، املاک، خودرو، لوازم شخصی، لوازم تفریحی و ورزشی را تسهیل می‌کند. هم‌اکنون علاوه بر وبگاه، از طریق
نرم‌افزار کاربردی اندروید و آی‌اواس و ربات تلگرام هم خدمات خود را عرضه می‌کند. شیپور نیز یکی از پردرآمد ترین وب سایت های ایرانی می باشد.

تخفیفان

تخفیفان یکی از سایت هایی است که در زمینه تخفیف گروهی کارمی کند و امروز یکی از بهترین سایت های ایرانی محصوب می شود. حدود چند صد نفر در این سایت مشغول بکار می باشند.

• سایت تابناک

سایت تابناک یکی از مهم ترین سایت های خبری ایران است که بازدید بسیاربالایی دارد و الکسای زیر ۱۰۰ را دارد. درآمد اصلی این سایت از راه تبلیغات است. هزینه تبلیغات در این سایت ها بسیار بالاست.

• فروشگاه اینترنتی مدیسه

مدیسه یکی از فروشگاه های اینترنتی است که محصولات برندهای معروف را بفروش می رساند. این سایت که مدت زیادی از عمر آن نمی گذرد پیشرفت بسیار خوبی داشته است. این سایت درزمینه های مختلف مانند پوشاک و لوازم خانگی فعالیت می کند.

• سایت زومیت

یکی از سایت هایی که بسیار بازدید بالایی دارد، سایت زومیت است. این سایت در زمینه تکنولوژی وفناوری فعالیت می کند. تخمین زده می شود که سایت زومیت، یکی از پردرآمد ترین وب سایت های ایرانی می باشد.

سایت زومیت

• سایت کافه بازار

کافه‌بازار یک فروشگاه برنامه‌های اندرویدی است که اولین نسخه آن در بهمن ۱۳۸۹ توسط جمعی از فارغ‌التحصیلان دانشگاه شریف طراحی و منتشر شد. طبق آخرین آمار منتشر شده از این پلتفورم در سال ۹۹، این فروشگاه به بیش از ۴۵ میلیون کاربر و ۲۰ هزار توسعه‌دهنده برنامه‌های اندرویدی خدمت‌رسانی می‌کند. با توجه به این که از سال ۹۸ تاکنون بیش از ۲.۴۳ میلیارد نصب و به روزرسانی در بازار صورت گرفته، قطعا این اپ را می توان از پر طرفدارترین و پر درآمدترین ها محسوب نمود.

نظرات خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

.