مراحل طراحی اپلیکیشن موبایل به چه ترتیب است؟

محبوب ترین پست ها

مراحل طراحی موبایل اپلیکیشن

مراحل طراحی اپلیکیشن موبایل به چه ترتیب است؟

طراحی اپلیکیشن موبایل را از کجا شروع کنیم؟ بیش از هر زمان دیگر، مردم در لحظه‌های مهم با تلفن‌های خود درگیر می شوند. اکثریت قریب آن زمان در برنامه‌ها و وب سایت‌ها سپری می شود. تفاوت بین یک برنامه خوب و یک برنامه بد، معمولاً در کیفیت تجربه کاربری آن (UX) است. UX برنامه‌های موفق را از برنامه‌های ناموفق جدا می کند.

امروزه، کاربران تلفن همراه، انتظار زیادی از طراحی موبایل اپلیکیشن‌‌ها دارند؛ زمان بارگذاری سریع، سهولت استفاده و لذت در طول تعامل اگر می خواهید برنامه شما موفقیت آمیز باشد، باید UX را نه تنها یک جنبه جزئی از طراحی ، بلکه یک مؤلفه اساسی استراتژی محصول بدانید. در این مقاله از افروز وب، مراحل و مسیر ایجاد و طراحی اپلیکیشن موبایل را آورده ایم.

اپلیکیشن یا Application چیست؟

قبل از شرح مراحل طراحی موبایل اپلیکیشن، بهتر است با اپلیکیشن آشنا شویم. اپلیکیشن به معنای کارافزار، نرم افزار کاربردی، برنامه کامپیوتری که برای کاربری در گوشی‌های هوشمند تلفن همراه کاربرد دارد.

اگر واژه اپلیکیشن را به طور کلی معنی کنیم، باید بگوییم تمام نرم افزارهایی که به طور روزانه از آنها استفاده می‌کنیم، به جز نرم‌افزارهای سیستم مانند سیستم عامل و یا زبان‌های برنامه نویسی، را شامل می شود. گوشی‌های همراه، تبلت و… نیز همانند سیستم‌های کامپیوتری، نرم افزارها و برنامه‌های متعدد و مختلفی دارند که به آن‌ها اپلیکیشن گفته می‌شود که همان معنا را می‌دهد و به اختصار به آن App گفته می‌شود.

طراحی اپلیکیشن موبایل را از کجا شروع کنیم؟

اپلیکیشن‌ها برای سیستم‌های های اندروید و IOS ساخته شده‌اند که با وجود پیشرفت‌های روزانه و آپدیت کردن آن‌ها، امکانات شان افزایش یافته و شما را بهتر یاری خواهند داد. با این وجود توسعه دهندگان اپلیکیشنها این هدفه را دنبال می کنند که یک اپلیکیشن را طوری طراحی کنند که برای انواع سیستم عامل ها و دستگاههای مختلف دیجیتال کاربردی باشد.

اهمیت طراحی اپلیکیشن

به دلیل اینکه استفاده از گوشی‌های هوشمند بسیار رایج شده و تقریبا در دست هر فردی و یا در هر خانواده‌ای یک گوشی هوشمند یافت می‌شود، بازار اپلیکیشن‌ها و طراحی اپلیکیشن‌های موبایل بسیار داغ است. پیش بینی می‌شود در آینده استفاده از اپلیکیشن‌ها، بیشتر از چیزی که اکنون شاهد آن هستیم خواهد بود. شما هم با ساختن یک اپلیکیشن می‌توانید یک گام بزرگ به سوی موفقیت برداشته و آینده خود را تضمین کنید.

جالب است بدانید در کنار موبایل اپلیکیشن‌ها، وب اپ‌ها نیز محبوبیت زیادی پیدا کرده اند. طراحی وب اپلیکیشن نیز به دلیل دسترسی آسان‌تر برای همه کاربران، یکی از جایگزین های موبایل اپ در نظر گرفته می‌شود.

طراحی اپلیکیشن موبایل را از کجا شروع کنیم؟

یکی از اولین مراحل طراحی اپلیکیشن موبایل، شناخت انواع آن‌ها ست. اپلیکیشن‌های موبایل به دلیل استفاده از زبان‌های مختلف برنامه نویسی و فریم ورک‌ها، شباهت زیادی به نرم افزارهای کامپیوتری دارند. اپلیکیشن‌های موبایل به چند دسته تقسیم می شوند:

• اپلیکیشن های محلی (Native)

این نوع از نرم افزارها، برای استفاده در پلتفرهای خاص اندروید و یا IOS طراحی می‌شوند که طراحی آن‌ها به وسیله یک سری از ابزارهای توسعه نرم افزار و زبان‌های برنامه نویسی که مورد قبول پلتفرم مورد نظر میباشد، انجام می شود.

طراحی اختصاصی و پیاده سازی وب اپلیکیشن آیلتس میکس
طراحی اختصاصی و پیاده سازی وب اپلیکیشن آیلتس میکس

• اپلیکیشن های HTML5

این نوع از نرم افزارهای موبایلی با استفاده از تکنولوژی های شناخته شده ای، مانند؛ جاوا اسکریپت، HTML5 و CSS طراحی می شوند. به راحتی می توانید این نوع از نرم افزارها با اعمال تغییرات کوچک به پلتفرم های دیگر منتقل کنید.

• اپلیکیشن های ترکیبی

این نوع از نرم افزارها، همانطور که از عنوان‌شان مشخص است، ترکیبی از نرم افزارهای قبلی می باشند. نرم افزارهای محلی به صورت یک کانتینر محلی هستند و می توان اپلیکیشن HTML5 را به آنها اضافه کرد.

طراحی موبایل اپ در افروزوب

مراحل طراحی اپلیکیشن موبایل چیست؟

طراحی اپلیکیشن موبایل را از کجا شروع کنیم؟ برای شروع طراحی موبایل اپ ، مراحل زیر را دنبال کنید!

۱. تعیین هدف

برای شروع هر پروژه‌ای داشتن یک ایده بکر و عالی، اولین لازمه کار می باشد. اما پیش از اینکه خود را درگیر جزییات بکنید، لازم است به طور واضح هدف خود را از طراحی اپلیکیشن موبایل مشخص کنید و همینطور هدفی که اپلیکیشن
دنبال می‌کند نیز، باید مشخص باشد. به عنوان مثال، اینکه اپلیکیشن شما قرار است چه کاری انجام دهد و چه تاثیری در زندگی مردم خواهد گذاشت.

برای کسب اطلاعات بیشتر: موبایل اپلیکیشن ها در مقابل وب اپلیکیشن ها

۲. رسم کردن طرح

دقت کنید که برای کشیدن طرح اپلیکیشن موبایل، احتیاج نیست که حتما یک طراح حرفه‌ای باشید. می‌توانید با کشیدن طرح اولیه خود، فضای رابط کاربری اپلیکیشن را طراحی می‌کنید و ویژگی‌های اصلی برنامه شما مشخص می‌شود. این مرحله برای قابل فهم شدن ساختار اپلیکیشن برای اعضای تیم توسعه بسیار حائز اهمیت می‌باشد.

مراحل ساخت اپلیکیشن

۳. تحقیق درباره طرح

سومین مرحله طراحی موبایل اپلیکیشن تحقیق درباره آن است. اپلیکیشن‌های دیگری که در این زمینه کار می‌کنند را پیدا کنید و آن ها را برسی نمایید. احتمالا فکر می کنید که یک ایده عالی و خاص دارید که می‌تواند تغییرات بزرگی در زندگی مردم ایجاد کند، اما اگر نگاهی به آمار اپلیکیشن موبایل که تا کنون طراحی شده است بندازید، احتمالا ناامید خواهید شد.

طبق تحقیقاتی که بدست آمده، در حال حاضر ۲.۸ میلیون اپلیکیشن اندروید و ۲.۲ میلیون اپلیکیشن IOS طراحی شده است. بنابراین طراحی اپلیکیشن موبایلی که پیش از این طراحی نشده باشد، بنظر غیر ممکن می رسد!

طراحی اختصاصی و پیاده سازی وب اپلیکیشن آیلتس میکس
طراحی اختصاصی و پیاده سازی وب اپلیکیشن آیلتس میکس

یک طرح که برای طراحی اپ موبایل خود می توانید از آن الهام بگیرید پیدا کنید. وب سایت‌هایی که در این زمینه وجود دارد که انواع طراحی را در آنها می توانید پیدا کنید. برای مثال میتوانید با جستجو در سایت Dribbble، یک طراحی
مناسب پیدا کنید که برای طراحی اپلیکیشن از آن الهام بگیرید. برای راهنمای‌های بیشتر، آموزش انتخاب تمپلیت از سایت Dribbble را ببینید.

اطلاعات مربوط به شرایط فنی اپلیکیشن موبایل خود را جمع آوری کنید و بررسی نمایید که آیا ایده شما از لحاظ فنی جوابگو است یا خیر. معمولا برای عملی کردن یک ایده بیشتر از یک راه وجود دارد. بنابراین می‌توانید راه‌های مختلف را بررسی کرده و در آخر بهترین راه را انتخاب کنید. همچنین یکی دیگر از مواردی که باید در مورد آن تحقیق کنید، موارد قانونی مانند، قانون کپی رایت ، حریم شخصی و… می باشد که با توجه به نوع کسب و کار شما شاید مجبور به تهیه مجوزهای دیگری برای طراحی اپلیکیشن موبایل شوید.

۴. تحقیق در مورد راه های کسب درآمد از طرح

در این مرحله طراحی اپلیکیشن موبایل، در مورد راه‌های کسب درآمد از اپلیکیشن خود اطلاعات جمع آوری کنید. اکنون که با تحقیقات امکان اجرای اپلیکیشن خود را تایید کرده اید، وقت آن رسیده است که در خصوص استراتژی‌های بازاریابی خود فکر کنید.

شما باید مشخص کنید که برای رسیدن به مشتریان و جامعه هدف خود  از چه راهی عمل خواهید کرد. شما می‌بایست برنامه کسب در آمد خود را تهیه کنید. در اپلیکیشن موبایل راه‌های متفاوتی برای کسب در آمد موجود است. اما تعیین روشی که شما از آن استفاده خواهید کرد بر روی مراحل توسعه تاثیر گذار است. به همین دلیل نیاز است که پیش از شروع کار طراحی اپ، روش خود را مشخص نمایید. 

راه های درآمد از طراحی اپلیکیشن موبایل

۵. ایجاد wireframe

در این مرحله از طراحی موبایل اپلیکیشن نیاز است که از طرح شما یک تصویر شفاف تر وجود داشته باشد. بنابراین می‌توانید بر اساس طرح ابتدایی که تهیه کرده بودید، با استفاده از ابزارهای آنلاینی نظیر، Balsamiq، Moqups و… یک wireframe از اپلیکیشن موبایل تهیه کنید.

این ابزارها امکان اضافه نمودن کلید را به شما می‌دهند، به همین دلیل در آخر می‌توانید یک طراحی داشته باشید که مراحل تا رسیدن به هدف را در آن مشخص باشد. در حالی که wireframe را طراحی می‌کنید می‌توانید در کنار آن یک
storyboard نیز طراحی کنید. منظور از storyboard این است که صفحات مختلف اپلیکیشن و نحوه حرکت کاربر بین این صفحات با استفاده از عکس و فلش مشخص شود.

مدیریت زمان در طراحی و پیاده سازی application بسیار مهم است، قبل از شروع پروژه آیا می‌دانید طراحی اپلیکیشن موبایل چقدر زمان می برد؟

۷. تعریف پس زمینه طرح

پس از گذراندن مراحل طراحی wireframe و storyboard اپلیکیشن موبایل، شما طرحی از ساختار داخلی اپلیکیشن فراهم کرده اید. حال زمان آن رسیده تا طرح پس زمینه را تهیه کنید. سرور، وب سرویس‌ها، API ها را مشخص کنید و همچنین طرحی از پایگاه داده موبایل اپلیکیشن را تهیه نمایید.

مشخص کردن موارد ذکر شده، قسمت مهمی از مراحل طراحی و توسعه موبایل اپلیکیشن را تشکیل می‌دهد. زیرا می‌توانید این طرح‎‌ها را به عنوان مستندات پروژه ذخیره کنید و در مراحل بعدی توسعه به آن‌ها مراجعه کنید. همچنین این مستندات به عنوان مرجع آموزشی خود خوان برای افرادی که بعدها ممکن است به تیم توسه موبایل اپلیکیشن شما اضافه بشوند، مورد استفاده خواهد بود.

طراحی اپلیکیشن موبایل را از کجا شروع کنیم؟

۸. آزمایش نمونه اولیه طرح

به طرح wireframes بازگشته و از خانواده، دوستان، و یک فرد متخصص بخواهید که به شما در آزمایش نمونه اولیه موبایل اپلیکیشن کمک کنند. برای آزمایش نمونه اولیه wireframes را در اختیار آن‌ها قرار دهید. از آن‌ها بخواهید که پس از کار با اپلیکیشن نظرشان صادقانه با شما در میان بگذارند. اگر امکانش را دارید ترجیحا این آزمایش را در حضور خودتان انجام دهند. در این صورت با نظارت بر چگونگی ارتباط آن ها با اپلیکیشن می توانید نواقص طراحی را درک کنید و لیستی از مشکلات UX و UI تهیه کنید که دوباره بر روی آنها برای بهبود کار کنید.

هدف از این مراحله این است که پیش از شروع مراحل طراحی و توسعه موبایل اپلیکیشن، شما ایرادات را پیدا و رفع کنید. زیرا پس از شروع طراحی، ایجاد تغییرات یک ریسک بزرگ است که ممکن است به نسخه نهایی اپلیکیشن را
با مشکلاتی رو به رو کند. بنابراین بهتر است نمونه اولیه از ابتدا بهتر طراحی شود.

۹. برنامه نویسی بک اند اپلیکیشن

حال که طرح شما آماده شده و نمونه اولیه آزمایش شده و مشکلات مشخص شده رفع شده اند، زمان آن رسیده که برنامه نویسی backend آغاز شود. تیم توسعه دهنده باید سرورها، پایگاه های داده، API ها و راه حل های ذخیره سازی را راه اندازی کند. همچنین با توجه به نوع فعالیت اپلیکیشن باید اقدامات قانونی و در صورتی که درگاه پرداخت دارید، مراحل کسب درگاه از بانک را نیز در لیست کارهایتان قرار دهید. توجه کنید که برخی از اقدامات لازمه، زمان گیر هستند، به همین دلیل آن‌ها را به تاخیر نیندازید.

برنامه نویسی بک اند اپلیکیشن

۹. طراحی پوسته

پوسته همان قسمتی از اپلیکیشن است که توسط طراحان و توسعه دهندگان طراحی می‌شود و از طریق صفحه نمایش موبایل قابل دسترسی است.
این وظیفه تیم طراحان است که با توجه به wireframe که شما پیش از این تهیه کرده بودید، پوسته را با کیفیت بالایی طراحی کنند. هدف شما این است که موبایل اپلیکیشنی طراحی کنید که جامعه هدف شما به آسانی با آن ارتباط بر قرار کند. به همین دلیل لازم می باشد تمام بازخوردهایی که از آزمایش نمونه اولیه ( قدم ششم ) بدست آورده اید، را در جهت بهبود رابط کاربری لحاظ نمایید.

تا این مرحله ایده شما به موبایل اپلیکیشن تبدیل شده است. اما پیش از اینکه مخاطب شما به آن دسترسی داشته باشد، نیاز است مراحل دیگری نیز برای طراحی و ساخت اپلیکیشن موبایل در انتظار شما خواهد بود.

طراحی موبایل را از کجا شروع کنیم؟

همان‌طور که می‌دانید طراحی اپلیکیشن موبایل یکی از موارد و نکات مهمی است که معمولاً کارآموزان و علاقه‌مندان به این رشته، آن را پیگیری می‌کنند. در نظر داشته باشید که برای این کار حتماً باید طبق موارد مناسبی که وجود دارد اقدام کنید و گام‌به‌گام در این مسیر پیش روید.

در ادامه سعی کرده‌ایم تا مراحل ساخت و طراحی اپلیکیشن و همچنین آموزشی طراحی موبایل اپلیکیشن را به شکل بهتر و مناسب‌تری برای شما توضیح دهیم تا به طور کامل با پروسه طراحی موبایل توسط متخصصین مجموعه افروز وب آشنا شوید. مراحلی که در ادامه بیان می‌شوند، می‌توانند به شما توضیح دهند که طراحی اپلیکیشن موبایل از کجا و از چه مرحله‌ای آغاز میشود

· تعیین هدف

تعیین‌کردن هدف اولین و مهم‌ترین گامی است که در طراحی اپلیکیشن باید بردارید. ابتدا باید مشخص کنید که چرا می‌خواهید این برنامه را طراحی کنید و چه هدفی از این کار دارید. با مشخص‌شدن هدف، می‌توانید به این مسئله نیز برسید که از طریق چه ابزار‌ها و چه روش‌هایی این کار را انجام خواهید داد.

· تحقیق درباره طراحی بر اساس استاندارد‌ها

در گام دوم باید در خصوص طراحی که قرار است انجام شود، اطلاعات کامل را جمع‌آوری کنید و سپس بر اساس استاندارد‌ها، کار لازم را انجام دهید. این نکته را نیز حتماً در نظر بگیرید که برای هر نوع اپلیکیشن متفاوتی، یک سری از استاندارد‌ها وجود دارد.

مراحل طراحی طراحی اپ موبایل

· رسم طرح

رسم کردن طرح و همچنین ایجاد کردن وایرفریم یا WIREFRIME در گام سوم انجام خواهد شد. وایرفریم‌ها به نقشه‌های دو بعدی گفته می‌شود که برنامه موبایل را با جزئیات‌ریزی که دارد، به نمایش می‌گذارند.

· طراحی پوسته و قالب ظاهری

زمانی که طراحی دوبعدی محصول انجام شد، به سراغ طراحی­ کردن قالب ظاهری سایت می‌رویم. در این مرحله نیز باید حتماً ظاهر اپلیکیشن را طراحی کنید که شکل جذاب و گیرایی داشته باشد.

· طراحی کنترل پنل

طراحی کردن کنترل پنل مرحله مهم بعدی است. کنترل پنل اپلیکیشن می‌تواند تعیین کند که برنامه طراحی شده شما به چه شکلی کنترل شود و چه تنظیماتی داشته باشد.

· کدنویسی کنترل پنل

در صورتی که کنترل پنل نیاز به کدنویسی داشته باشد، باید در این مرحله انجام شود. کدنویسی نیز باید با زبان‌های برنامه‌نویسی خاص انجام شود.

· آماده کردن API

آماده کردن API نیز پس از کدنویسی کردن صورت می‌گیرد. API‌ها در حقیقت به اپلیکیشن اجازه می‌دهند تا با وبسایت‌ها و پشتیبان‌های آنلاین امکان تعامل داشته باشند. دسترسی دادن به منابع مختلف نیز از همین طریق انجام می‌شود.

· کدنویسی قالب

کد‌نویسی کردن قالب همیشه مورد نیاز نیست. اما در صورتی که از قالب آماده برای طراحی اپلیکیشن استفاده نکنید، این مرحله مورد نیاز خواهد بود.

طراحی اختصاصی سایت ارزدیجیتال پدیده مشهد (لاراول)
طراحی اختصاصی سایت ارزدیجیتال پدیده مشهد (لاراول)

· اتصال کنترل پنل وبسایت

متصل کردن اپلیکیشن به وبسایت در صورت نیاز نیز در این مرحله صورت می‌پذیرد.

· مرحله تست

در این بخش قرار است اپلیکیشنی که طراحی کرده‌اید تحت آزمایش قرار بگیرد. تمامی باگ‌ها و خطا‌های موجود در اپلیکیشن در حین کار کردن در این مرحله به دست می‌آید. معمولاً در مرحله تست، برنامه صرفاً در اختیار عده خاصی قرار می‌گیرد.

· لانچ نهایی

در این قسمت اپلیکیشن آماده استفاده عموم شده است و صرفاً باید لانچ نهایی آن را انجام دهید. بسیار کم پیش می‌آبد که در مرحله لانچ با باگ و یا خطا مواجه شوید.

همچنین ببینید: طراحی اپلیکیشن مشاوره آنلاین

نکاتی که برای طراحی اپلیکیشن موبایل باید به کار ببرید.

در ادامه به بررسی برخی از مهم‌ترین نکات در خصوص طراحی اپلیکیشن می‌پردازیم.

طراحی زیبا و منحصربه‌فرد

دیزاین و طراحی بصری اپ از مهم‌ترین مراحل طراحی و ساخت اپلیکیشن است. برای دیزاین منحصر به‌ فرد، لازم است در نظر داشته باشید که هر طراحی برای یک اپلیکیشن خاص، مناسب آن اپلیکیشن خاص طراحی شده است. از این‌ رو، استفاده از یک پلتفرم یا طرح برای اپلیکیشن‌های دیگر توصیه نمی‌شود.

باتوجه‌به خدمات و امکاناتی که یک پلتفرم ارائه می‌دهد، هر اپلیکیشن باید به طور انحصاری برای آن پلتفرم طراحی شود. از این‌ رو، اگر قصد دارید اپلیکیشن اندروید بسازید، از یک پلتفرم تکراری خودداری کرده و اصلی بمانید تا از کپی گری جلوگیری شود.

استفاده از امکانات موبایل اندروید و یا ios

در توسعه اپلیکیشن و برنامه اندرویدی، لازم است توجه داشته باشیم که گوشی‌های موبایل دارای امکانات منحصربه‌فردی هستند که در سیستم‌های ویندوز و کامپیوترها یافت نمی‌شوند. باید برنامه را به‌گونه‌ای طراحی کنیم که از این امکانات، به‌عنوان‌مثال دوربین گوشی، بهینه استفاده شود و عملکرد حرفه‌ای‌تری داشته باشد.

مراحل طراحی طراحی اپ موبایل

خلاقیت در طراحی برنامه موبایل

در طراحی اپلیکیشن موبایل از ایده‌ها و طرح‌های خلاقانه بهره  ببرید و سعی کنید طراحی زیبا و خلاقی داشته باشید.

رابط کاربری قابل‌فهم و آسان

زمانی که کاربر اپلیکیشن کاربردی را بر روی گوشی موبایل خود نصب می‌کند، انتظار دارد به‌ سادگی به نیازهای خود دسترسی پیدا کند. در مراحل طراحی اپ موبایل، حیاتی است که کاربران در گیجی یا گمراهی نیفتند. برنامه‌نویسی اندروید باید به‌گونه‌ای باشد که افراد با هر سن و سطح دانش، بتوانند به‌راحتی با اپلیکیشن شما کار کنند و از آن بهره‌مند شوند.

ظاهر جذاب و کاربرپسند

درحالی‌که باید اپلیکیشنی طراحی کنید که برای تمام کاربران قابل‌استفاده باشد، اهمیت ظاهر و گرافیک نیز حائز اهمیت است. طراحی شما باید جذاب و کاربرپسند باشد تا کاربران با لذت از آن استفاده کنند.

سرعت بالای برنامه شما

سرعت لود اپلیکیشن یکی از مراحل طراحی و ساخت اپلیکیشن است که تأثیر زیادی بر تجربه کاربری افراد دارد. در توسعه اپلیکیشن، طراحی باید به‌گونه‌ای صورت گیرد که سرعت بالایی در فرایند لود صفحات و اجزای گرافیکی داشته باشد. ازآنجایی‌که کاربران امروزه انتظار دارند که اطلاعات بلافاصله نمایش داده شود، اپلیکیشن باید بهینه و به‌سرعت باز شود تا کاربران از تجربه استفاده بهتری برخوردار شوند.

برنامه‌نویسان باید بهینه‌سازی کد و تصاویر را بر اساس استفاده از آنها در اپلیکیشن انجام دهند. همچنین، استفاده از تکنولوژی‌های سرور سریع و به‌روز نیز می‌تواند بهبود سرعت لود اپلیکیشن منجر شود. همچنین، اجتناب از اجزاء اضافی و کاهش حجم فایل‌ها نیز می‌تواند به‌سرعت لود بیشتر کمک کند.

در مسیر ایجاد و طراحی اپلیکیشن سرعت لود نقش حیاتی در جلب رضایت کاربران دارد. اگر اپلیکیشن با سرعت بارگیری کند، احتمالاً کاربران متوجه ناکارایی آن خواهند شد و ممکن است به دنبال جایگزینی با رقبایی با سرعت بالاتر باشند. ازاین‌رو، در توسعه اپلیکیشن، اهمیت بهینه‌سازی و توجه به‌سرعت لود اجتناب‌ناپذیر است تا کاربران تجربه بهتری داشته باشند و رغبت برای استفاده مکرر از اپلیکیشن را حفظ کنند.

به‌کارگیری سرور قوی برای بارگذاری برنامه

در انتخاب سرور برای آپلود برنامه اندروید، بادقت عمل کنید و انتخاب خود را بادقت و بازبینی انجام دهید.

شرکت توسعه اپلیکیشن موبایل

سپردن طراحی و برنامه‌نویسی اپلیکیشن اندروید یا iOS به تیم متخصص طراحی اپلیکیشن موبایل می‌تواند به توسعهٔ حرفه‌ای شما در همه مراحل طراحی و ساخت اپلیکیشن کمک کند. انتخاب یک تیم باتجربه و توانمند، مطمئناً باعث نزدیک‌شدن به اهدافتان خواهد شد، به‌جای اینکه با یک طراحی و برنامه‌نویسی ناکارآمد، شما را به عقب بکشاند.

شرکت ما با ارائه بهترین خدمات طراحی اپلیکیشن موبایل، انتخاب صحیحی برای پروژه‌های شماست. می‌توانید با مشاهده نمونه کارهای طراحی اپلیکیشن موبایل ما، کیفیت خدمات مان را بررسی و ارزیابی نمایید.

هزینه طراحی اپلیکیشن گوشی موبایل

برای داشتن یک اپلیکیشن موبایل حرفه‌ای، بهترین نتیجه را با هزینه‌های مناسب باید حاصل کرد. با مشاوره با تخصصی‌ترین متخصصان ما، می‌توانید هزینه طراحی اپلیکیشن موبایل خود را باتوجه‌به آنالیز ایده‌هایتان بهینه کنید و بهترین قیمت را برای طراحی حرفه‌ای اپلیکیشن خود دریافت کنید.

طراحی برنامه فروشگاهی اندروید و ios

اگر شما هم یک فروشگاه دارید و دارای خدماتی قابل‌ فروش هستید و تصمیم دارید به فروش اینترنتی بپردازید و مشتریان اینترنتی را به خود جذب کنید، امکان دارد با ایجاد یک سایت فروشگاهی حرفه‌ای و اپلیکیشن فروشگاهی، یک بستر فروشگاهی آنلاین حرفه‌ای ایجاد کنید.

شرکت ما نیز در زمینه طراحی اپلیکیشن فروشگاهی، می‌تواند بهترین انتخاب شما باشد. متخصصین مجموعه افروز وب باتجربه و تخصص در این حوزه، طراحی‌هایی منحصربه‌فرد و باکیفیت را ارائه می‌دهند. در هر زمان که نیاز داشتید، در همه مراحل طراحی و ساخت اپلیکیشن کنار شما خواهیم بود.

نتییجه گیری

در این مقاله سعی کردیم در مورد مراحل طراحی موبایل اپلیکیشن (اپلیکیشن موبایل) توضیحاتی به شما بدهیم. قطعا در طی مسیر با چالش هایی رو به رو خواهید شد، اما با ثابت قدم بودن خواهید توانست که از پس آن ها بربیایید.

اگر برای طراحی موبایل اپلیکیشن به یک تیم متخصص و حرفه ای نیاز دارید، متخصصین افروزوب برای مشاوره و ثبت سفارش حاضر هستند!

نظرات خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

.