طراحی سایت هنری برای هنرمندان

محبوب ترین پست ها

طراحی سایت هنری

طراحی سایت هنری برای هنرمندان

تعامل بین عناصر و اصول هنری به هنرمندان کمک می کند تا آثار هنری دلپذیر را به صورت منظم سازماندهی کنند و در عین حال چارچوبی را به بینندگان می دهند که در آن بتوانند ایده های زیبایی شناختی را تجزیه و تحلیل کنند. هنر محدوده متنوعی از فعالیت های انسانی است که در ایجاد آثار هنری بصری، شنیداری و یا انجام شده فعالیتهای هنری انجام می دهد و بیانگر مهارت تخیلی یا فنی نویسنده است و به دلیل زیبایی یا قدرت عاطفی آنها مورد تقدیر قرار می گیرد. افروز وب، این افتخار را دارد تا طراحی سایت را به صورت اختصاصی برای هنرمندان عزیز به عهده گیرد.

طراحی سایت گالری

مزایای طراحی سایت هنری برای هنرمندان

  • حضور در حوزه دیجیتال و معرفی هنر خود به هنردوستان
  • ساخت فروشگاه اینترنتی برای فروش آنلاین محصولات هنری خود
  • افزایش مشتریان از طریق جستجو
  • معرفی و ارائه کلیه نمونه کارهای خود به صورت یکپارچه و دسته بندی شده
  • انجام امور تبلیغاتی
  • اطلاع رسانی از آخرین رویدادهای هنری
  • اطلاع رسانی از آخرین خبرهای هنری و هنرمندان
  • معرفی کامل از خدمات هنری
  • قرار دادن آدرس دقیق گالری و یا نمایشگاه هنری توسط نقشه گوگل در سایت
  • افزایش بازدید کنندگان آثار هنری خود
  • امکان حضور در محیط بدون مرز و بدون محدودیت اینترنت
  • کسب معروفیت بیشتر از طریق انجام تبلیغات در موتورهای جستجو
  • ارائه کاتالوگ های آنلاین بدون صرف هزینه های اضافی
  • افزایش بازدید کنندگان وب سایت و به دنیال آن افزایش طرفداران هنرمندان
  •  ایجاد کمپین های حمایتی و گسترش آن ها
  • کاهش هزینه های مربوط به تبلیغات آثار هنری شما
  • قرار دادن نمونه کارهای هنری برای بازدید همگان
  • معرفی خود به صورت رسمی و کسب اعتبار بیشتر
  • ساخت سامانه مشتریان و طرفداران وب سایت هنری
  • قرار دادن راه های مختلف ارتباطی بین خود و طرفداران در وب سایت
  • ایجاد ارتباط با شبکه های اجتماعی مختلف مانند اینستاگرام، توئیتر و غیره
طراحی UI سایت

عوامل مهم و حائز اهمیت در طراحی وب­سایت هنری

دو نکته مهم و حائز اهمیت یعنی به‌وجودآوردن گالری‌های آنلاین و همچنین داشتن یک طراح گرافیکی فوق‌العاده خلاقانه و ویژه از عوامل مهم موفقیت در طراحی سایت هنری به شمار می‌آیند. حتماً این موضوع را در اولویت قرار دهید که زمان ورود کاربر به سایت شما قرار است چه چیزهایی را مشاهده کند؟ آیا فقط با یک نمایشگاه آنلاین روبرو خواهد شد یا تمام آثار هنری شما در آن وجود دارد و قرار است که از آثار فوق‌العاده شما دیدن کند؟ و آیا پس از پشت سر گذاشتن این مراحل به خرید آثار هنری شما می‌پردازد؟ یا اینکه هدف اصلی از ورود به سایت شما به‌دست‌آوردن آگاهی بیشتر و مطالعه مقاله‌های ارائه شده و آشنایی بیشتر با هر یک از هنرمندان است.

اگر بتوانید تمامی این موارد نام‌برده‌شده را با یکدیگر و به‌صورت کاملاً هم‌زمان پیش ببرید قطعاً موفقیت بیشتری نیز در این زمینه به دست خواهید آورد؟ چرا که هر یک از موارد نام‌برده‌شده نقش بسیار مهم و حائز اهمیتی در طراحی سایت گالری به همراه دارد.

پس فراموش نکنید که در طراحی سایت اختصاصی خود، اگر بتوانید آثار هنری خود را به بهترین نحو ممکن به اجرا بگذارید و مخاطب و بازدیدکننده به آن خیره شوند در نهایت راه برای دیده‌شدن آثار هنری شما فراهم  قدم مهم و ویژه‌ای در جهت برندسازی خود برداشته‌اید.

طراحی سایت هنرمندان

اهمیت سئو در طراحی سایت هنری

یکی از نکات مهم و حائز اهمیتی که در زمان طراحی سایت‌های هنری به‌شدت موردتوجه قرار داده شده و باید روی آن نیز تأکید شود رعایت تمامی اصول سئو یا بهینه‌سازی سایت به بهترین نحو ممکن برای موتورهای جستجو است.

دررابطه‌با موتورهای جستجو باید توجه ویژه‌ای به ارتباط طراحی سایت و سئو صورت بگیرد. علاوه بر این مورد محتوای مدنظر برای انتشار در سایت باید بر اساس اصول سئو تدوین گردد تا از این طریق سایت در یک رتبه کاملاً مناسب دررابطه‌با عملکرد قرار داده شود و بتوانید به بهترین نحو ممکن از طراحی سایت هنری بهره ببرید.

توجه داشته باشید که با ثبت سفارش تولید محتوای خود می‌توانید از کیفیت محتوای تهیه شده به طور کامل اطمینان داشته باشید، چرا که تولید محتوا در این مراکز بادقت کاملاً بالاتری صورت‌گرفته و در نهایت نیز از فیلتر ویراستاری سئو عبور خواهد کرد و تمام این موارد تنها برای جلب‌اطمینان شما صورت می‌گیرد.

سایت های هنری

نکات مهم و حائز اهمیت در طراحی سایت فروشگاه محصولات هنری

معمولاً طراحی سایت‌های هنری آن هم از نوع فروشگاهی با استقبال بسیار خوب و قابل‌توجهی مواجه است. به‌خوبی می‌دانید که محصولات هنری موجود فروش بالایی به همراه دارند و عموم مردم نیز از آن‌ها طرف‌داری می‌کنند، بنابراین شما می‌توانید با راه‌اندازی یک دیجیتال مارکتینگ هنری، از تاثیر طراحی سایت بر افزایش درآمد بهره ببرید. لازم به ذکر است بیان کنیم که جهت به‌دست‌آوردن موفقیت در طراحی سایت‌های هنری فروشگاهی رعایت یک سری نکات بسیار ضروری و حائز اهمیت است که در ادامه برخی از آن‌ها را به طور دقیق ارائه خواهیم داد.

  • چنانچه فروشگاه مدنظر مربوط به فروش کارهای دستی یا هنری خود شما است، باید یک بخش اختصاصی در آن جهت معرفی در نظر بگیرید. معرفی هنرمند یا حتی یک مجموعه مهم هنری جلب‌اعتماد مشتری و مخاطب را به همراه دارد. علاوه بر این مورد باید دررابطه‌با توانایی‌ها و مهارت‌های موجود را نیز را ارائه دهید.
  • یکی دیگر از نکات مهم و تأثیرگذار در موفقیت طراحی سایت هنری مربوط به تصاویر آن است. قطعاً جهت فروش هر یک از محصولات خود باید تصاویر مربوط به آن را در سایت ارائه دهید. توجه داشته باشید که تصاویر مدنظر شما باید از چندین زاویه مختلف نمایش داده شود. علاوه بر این موضوع از کیفیت بالایی نیز برخوردار باشند، چرا که قراردادن تصاویر مناسب افزایش اعتماد مشتری و کسب درآمد بیشتر شما را به همراه خواهد داشت.
  • نکته مهم و حائز اهمیت دیگر دقت به سئو و تولید محتوا است که به‌عنوان یکی از نکات فوق‌العاده ضروری جهت موفقیت طراحی وب­سایت هنری به شمار می‌آید. قطعاً مطلع هستید که منظور از سئو چیست و چه اهمیتی برای سایت‌های فروشگاهی دارد. براین‌اساس نتیجه می‌گیریم که داشتن محتواهای استاندارد در به‌دست‌آوردن موفقیت سایت شما به‌شدت کمک می‌کند.
  • درنظرگرفتن یک قالب مناسب برای وب‌سایت و تایپوگرافی حرفه‌ای از موارد مهم دیگر به‌حساب می‌آید. باید این نکته را بدانید که هر یک از جلوه‌های بصری تا حدود بسیار زیاد و چشمگیری جلب نظر مخاطب را به دنبال دارند؛ بنابراین فراموش نکنید که انتخاب یک قالب کاملاً حرفه‌ای برای وب‌سایت و تایپوگرافی متناسب با آن در به‌دست‌آوردن موفقیت برای سایت هنری شما فوق‌العاده مهم و حائز اهمیت است.

نتیجه گیری

بعضی اوقات زیبایی هدف نهایی هنرمند نیست. هنر غالباً برای ایجاد جذابیت و ارتباط با احساسات انسانی در نظر گرفته شده است. هنرمندان ممکن است چیزی را بیان کنند تا مخاطب آنها به نوعی تحریک شود. معنای هنر با نیات هنرمند و همچنین احساسات و ایده هایی که در بیننده ایجاد می کند شکل می گیرد.

در دنیای امروز عدم حضور شما به عنوان یک هنرمند در بازار دیجیتال باعث فراموشی و گمنامی شما در این حوزه خواهد بود. تغییر در راستای نیازهای روز جامعه حرکتی است به سوی ارئه بهتر و سریعتر خدمات خود به مشتریانی که به دنبال هنر شما هستند.

در این راستا گروه افروز وب, تمام تلاش خود را جهت کمک به هنرمندان این مرزو بوم خواهد کرد که نقش کوچکی در نمایش درخشان هنر ایرانی در حوزه جهانی داشته باشد.

نظرات خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

.