طراحی سایت املاک حرفه ای با تمامی امکانات

محبوب ترین پست ها

طراحی سایت املاک

طراحی سایت املاک حرفه ای با تمامی امکانات

باتوجه‌به پیشرفت فوق‌العاده منحصربه‌فرد فناوری، علی‌الخصوص آن دسته از فعالیت‌های تحت وب، امروزه بسیاری از کسب‌وکارها تمام تلاش خود را به کار گرفته‌اند تا برای توسعه کسب‌ و کار خود به فضای اینترنتی روی بیاورند و در این گروه، مشاورین املاک نیز علاقه بسیار زیادی به این موضوع نشان داده‌اند. در حال حاضر هم برای راحتی و شناخته‌ شدن بیشتر نزد تمام افراد و هم دستیابی به سود بیشتر، بسیاری به طراحی سایت املاک پرداختند. در ادامه این مقاله از سایت افروز وب مطالب بیشتری برای شما بیان خواهیم کرد، پس برای کسب اطلاعات بیشتر با ما همراه باشید.

طراحی سایت املاک

در این دوره دیجیتال، طراحی سایت اختصاصی جذاب و شهودی حداکثر شرط برای هر مشاغلی است که به دنبال ماندن از منحنی باشد. اگر یک نماینده املاک و مستغلات هستید، اکنون زمان ایجاد یک طراحی وب‌سایت برای تجارت املاک و مستغلات شماست؛ چراکه فناوری برای همیشه شیوه خرید خانه را تغییر داده است.

طبق مطالعه‌ای که توسط انجمن ملی ملکی انجام شده است، تقریباً ۴۲٪ از خریداران خانه وقتی به دنبال املاک در دسترس برای فروش بودند، جستجوی آنلاین را انجام دادند، درحالی‌که تنها ۱۷٪ با مسکن تماس می‌گرفتند؛ بنابراین، داشتن حضور قدرتمند آنلاین، برای آژانس املاک و مستغلات شما مناسب است تا به خریداران آینده‌نگر برسد و تأثیر خود را در یک صنعت بسیار بریدگی تقویت کند.

طراحی سایت املاک حرفه ای

 اهمیت طراحی سایت املاک

ایجاد اعتماد در میان مشتریان بالقوه شما برای مشاغل املاک و مستغلات بسیار مهم است، در غیر این صورت، تبدیل این افراد علاقه‌مند و آوردن آنها به قیف خود مشکل خواهید داشت. یک طراحی وب‌سایت املاک و مستغلات کاربردی و کارا، می‌تواند یک حس اطمینان ایجاد کند که کاربران را راضی کند و آنها را ترغیب کند تا برند شما را برای تحقق نیازهای املاک خود در نظر بگیرند. اگر تجارت املاک و مستغلات شما فاقد حضور آنلاین است، فرصت‌های عظیمی را برای تجارت خود از دست نمی‌دهید. در حقیقت، در این عصر دیجیتال، هیچ بهانه‌ای برای عدم حضور آنلاین برای تجارت املاک و مستغلات شما وجود ندارد.

چرا به سایت املاک نیاز داریم؟

در اینجا چند دلیل وجود دارد که هر مشاغل املاک و مستغلات باید وب‌سایت ایجاد کنند.

به شما در ارتقا خدمات خود کمک می‌کند.

یک وب‌سایت به‌عنوان یک رسانه آنلاین فعالیت می‌کند که می‌تواند خدمات، مأموریت، چشم‌انداز و داستان برند شما را که برای آموزش مشتریان بالقوه شما ضروری است، تبلیغ کند. یک وب‌سایت املاک و مستغلات که به‌خوبی طراحی شده است، به شما کمک می‌کند تا لیست خواص و خدمات خود را به نمایش بگذارید و به شما امکان می‌دهد تا به مشتریان هدفمند دسترسی پیدا کنید. آنها می‌توانند لیست‌های محلی را که وب‌سایت شما ارائه می‌دهد جستجو کرده و به‌راحتی خانه رؤیایی خود را پیدا کنند.

تجارت خود را قابل دسترسی کنید.

با نداشتن وب‌سایت، تجارت املاک و مستغلات شما برای تعداد زیادی از خریداران آینده پذیر نیست. ایجاد یک وب‌سایت برای مشاغل املاک و مستغلات شما به معنای دستیابی همه ساعته به خریداران و فروشندگان بالقوه است و خدمات املاک و مستغلات شما را به‌راحتی در اختیار خریدارانی که به دنبال املاک آنلاین هستند، قرار می‌دهد.

اعتماد در میان مشتریان بالقوه ایجاد کنید.

با نمایش داستان‌های موفقیت، توصیفات مشتری و هر جوایزی که برنده شوید، می‌توانید مشتری‌های آینده‌نگر را به سمت تجارت خود جلب کنید.

ساخت سایت املاک


طراحی سایت دکوراسیون داخلی و معماری

ویژگی‌های وب‌سایت املاک

قبل از هر چیز باید بیان کنیم که در چندین سال اخیر ترافیک صفحات مختلف موتورهای جستجو به طرز چشمگیری افزایش پیدا کرده و بسیاری از افراد جهت خرید یا حتی اجاره‌خانه صرفاً به سایت‌های مختلفی که وجود داشت مراجعه می‌کردند که البته باعث افزایش درآمد مشاورین املاک نیز شد. از جمله ویژگی‌های منحصربه‌فرد سایت اختصاصی املاک عبارت‌اند از:

  • طراحی سایت املاک حرفه ‌ای به‌عنوان یک راه مطمئن و ویژه جهت رسیدن به درآمد بالا محسوب می‌شود.
  • زمانی که وب‌سایت املاک شما راه‌اندازی شود، مخاطبان و متقاضیان بدون هرگونه دردسری در هر مکانی که قرار داشته باشند، می‌توانند برای انتخاب مسکن مدنظر خود به اینترنت مراجعه کرده و تمام گزینه‌های موجود را به طور کامل و دقیق بررسی کنند. در نهایت با توجه‌به بودجه‌ای که دارند، می‌توانند برای خرید اقدامات لازم را انجام دهند. قطعاً این مورد خیلی بهتر از این است که چندین ساعت از وقت خود را برای مراجعه به مشاور املاک مختلف تلف کنید. این موضوع شما را از دست رفت‌وآمدهای بیش از حد و ترافیک شهری خلاص می‌کند و تنها کار ساده‌ای که باید انجام دهید، چند کلیک و مراجعه به سایت مدنظر است.
  • یکی دیگر از مهم‌ترین ویژگی‌هایی که طراحی سایت املاک به همراه دارد، قراردادن اطلاعات کافی از تمامی ملک‌ها شامل زمین و خانه است. بهتر است تمام اطلاعات جغرافیایی و قیمت را به دقیق و مشخص به دست آورید.
  • در ساخت سایت املاک یک قسمت برای گفتگوی خریدار و فروشنده در نظر گرفته می‌شود تا از این طریق امکان ارائه تمام نظرات و صحبت‌های لازم فراهم شود.
  • لازم به ذکر است بیان کنیم که طراحی وب‌سایت املاک باید با فضای املاک تناسب کاملی داشته باشد.
  • امکانات لازم جهت گفتگو میان خریدار و فروشنده فراهم می‌شود.
  • تمام مشخصات املاک به طور دقیق و بدون هرگونه کم‌وکسری در سایت درج می‌شود.
  • می‌توانید به‌راحتی و بدون هر مشکلی با مشاوران املاک ارتباط برقرار کنید.
  • در صورت‌پیداکردن ملک مدنظر می‌توانید از طریق درگاه آنلاین پرداخت برای بیعانه اقدام کنید.
  • سایت اختصاصی املاک به‌گونه‌ای است که یک بخش ویژه را برای ثبت خانه مدنظر قرار می‌دهد.
  • تمام اخبار و اطلاعیه‌هایی که به‌تازگی دررابطه‌با مسکن منتشر شده را در سایت مطالعه کنید.
  • UI سایت یا همان رابط کاربری به بهترین شکل طراحی شود تا کاربر به خوبی با صفحات سایت ارتباط بگیرد.
سایت اختصاصی املاک

طراحی سایت املاک به‌صورت کاملاً اختصاصی تحت‌نظر متخصصین مجموعه افروز وب

قبل از هر چیزی باید بگوییم یکی از مزیت‌های فوق‌العاده ویژه داشتن وب‌سایت املاک برقراری یک فعالیت طولانی و گسترده است.

  • به طور مثال اگر بخواهید یک رزومه کامل از فعالیت‌هایی که تاکنون انجام داده‌اید را منتشر کنید قطعاً بدون داشتن سایت این کار امکان‌پذیر نیست، اما با طراحی سایت املاک حرفه ‌ای امکان قراردادن محتوا یا تصاویری که مدنظر شماست وجود دارد.
  • فراموش نکنید اگر بخواهید کارهای تبلیغاتی مشاور املاک خود را به‌صورت بروشور و دیگر موارد مشابه انجام دهید با هزینه بسیار زیادی مواجه خواهید شد و این در صورتی است که باید چندین بار متعدد و مکرر این کار را انجام دهید. اما در مقابل تنها با راه‌اندازی یک وب‌سایت برای مشاور املاک و یک‌بار هزینه‌کردن می‌توانید به هدفی که دارید برسید.
  • اما فقط فکر کردن به اینکه شما یک وب‌سایت راه‌اندازی کنید کافی نیست. این کار باید توسط افراد متخصص و حرفه‌ای در زمینه طراحی سایت مختلف انجام شود.
  • در این زمینه پیشنهاد می‌دهیم که حتماً با تیم حرفه‌ای و شناخته شده افروز وب مشاوره‌های لازم را انجام دهید. این اطمینان وجود دارد که در صورت رسیدن به توافق، بهترین و معتبرترین طراحی سایت املاک را داشته باشید. گروه حرفه‌ای ما با داشتن سال‌ها تجربه جهت انجام طراحی انواع وب‌سایت‌های مختلف می‌تواند بهترین و ویژه‌ترین خدمات خود را در اختیار متقاضیان قرار دهد.
  • البته فراموش نکنید که طراحی سایت اختصاصی املاک می‌تواند با مزیت‌های بیشتری روبرو باشد و در زمان راه‌اندازی تمام نکاتی که برای آن مدنظر دارید به طور دقیق برای وب‌سایت به کار گرفته می‌شود.
طراحی UI سایت

طراحی وبسایت املاک با امکانات بی نظیر

شرکت افروز پیشگامان پاسارگاد شرکت افروز وب از سال ۱۳۸۳ فعالیت خود را در زمینه طراحی اختصاصی قالب وب سایت، ارائه خدمات تخصصی به کسب و کارها، شرکت های دولتی و نیمه دولتی، هتل ها و آژانس های گردشگری پروژه های تحت وب آغاز نموده است و تا به امروز افتخار پیاده سازی و پشتیبانی وب سایت های مختلف ایرانی و خارجی را دارد. از جمله نمونه کارها شرکت افروز وب طراحی سایت در زمینه املاک می باشد. از نمونه سایت های املاک می توان به وب سایت مشهد پوشش و ۳۶۰ درجه اشاره کرد که در این زمینه حرف اول را میزنند. امکاناتی که شرکت افروز وب برروی این وب سایت ها اعمال کرده بسیار فوق العاده و جذاب هستند که باهم به مرور آنها میپردازیم.

  • ماژول سرچ حرفه ای با امکان جستجو بر مبنای نوع معامله (رهن، اجاره، خرید، پیش خرید، مشارکت، معاوضه و…)
  • ماژول سرچ حرفه ای با امکان جستجو بر مبنای نوع ملک (هتل، آپارتمان، ویلا و…)
  • آدرس، قیمت و امکانات ملک
  • امکان نمایش نتیجه جستجو بر روی نقشه
  • امکان نمایش نتیجه جستجو به‌صورت لیستینگ
  • امکان نمایش جدیدترین املاک، املاک برگزیده، پربازدیدترین املاک امکان ثبت اطلاعات کامل درباره ملک (تمام ویژگی‌های ملک، اندازه، مساحت، شمالی و جنوبی بودن آن، موقعیت و…)
  • امکان نمایش امکانات ملک (استخر، سون، جکوزی، گرمایش، سرمایش و…)
  • امکان درج پلان طبقات مختلف
  • طراحی گالری حرفه‌ای برای ملک
  • نمایش متن، ویدئو و بازدید مجازی برای ملک
  • امکان ذخیره‌کردن املاک برگزیده
  • امکان دادن اکانت به مشاورین املاک برای ثبت املاک توسط خودشان
  • امکان ثبت‌نام مشاور املاک با دریافت حق عضویت
  • امکان پرینت ملک
  • شرکت‌کردن در شبکه‌های اجتماعی
  • داشتن بلاگ حرفه‌ای املاک
  • سؤالات متداول
  • امکان ثبت درخواست بازدید
  • امکان ثبت درخواست ثبت ملک

کلام پایانی

همان‌طور که ملاحظه کردید تمامی نکات لازم و حائز اهمیت در رابطه‌ با طراحی سایت املاک را در اختیار شما قرار دادیم. در این قسمت باید بیان کنیم که اگر دارای املاک هستید یا به‌عنوان یک گروه مشاوره املاک باتجربه در حال فعالیت هستید، باتوجه‌به مطالبی که در اختیار شما قرار دادیم، قطعاً به این نتیجه رسیده‌اید که داشتن یک وب‌سایت تا چه میزانی می‌تواند نقش مثبت و مهمی در بالابردن راندمان کاری شما داشته باشد.

پس اگر می‌خواهید تمام ویژگی‌های نام‌برده‌شده در مطالب فوق برای شما اتفاق بیفتد، بهترین و مناسب‌ترین راهکار مدنظر راه‌اندازی یک وب‌سایت مناسب است تا بتوانید با افراد بیشتری ارتباط برقرار کنید. جهت طراحی وب‌سایت املاک با امکانات بی‌نظیر با متخصصین افروز وب در تماس باشید.

سؤالات متداول

اهمیت ضروری بودن طراحی وب‌سایت املاک چیست؟

باتوجه‌به اینکه امروزه مردم بیشتر وقت خود را در فضای اینترنتی به سر می‌برند و خواهان راحتی هستند، قطعاً با طراحی وب‌سایت املاک می‌توانید به موفقیت بیشتری دسترسی پیدا کنید.

ویژگی مهم و اساسی وب‌سایت املاک چیست؟

یکی از ویژگی‌های اساسی این کار واردشدن به سایت مدنظر به طور کاملاً راحت و پیداکردن ملک مدنظر است.

هزینه طراحی وب‌سایت املاک چقدر است؟

در این زمینه باید بگوییم که برای مشخص‌شدن هزینه نهایی باید با مشاورین ما صحبت کنید، چرا که بر اساس خواسته‌ای که دارید هزینه را مشخص می‌کنند.

نظرات خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

.