طراحی اپلیکیشن موبایل

خدمات ما در سراسر جهان

خدمات طراحی سایت افروز وب در استرالیا

استرالیا

امارات

خدمات طراحی سایت افروز وب در امارات دبی
خدمات طراحی سایت افروز وب در ترکیه استانبول

ترکیه

آلمان

خدمات طراحی سایت افروز وب در آلمان
خدمات طراحی سایت افروز وب در سوئد

سوئد

اسپانیا

خدمات طراحی سایت افروز وب در اسپانیا
خدمات طراحی سایت افروز وب در کانادا

کانادا

قیمت طراحی موبایل اپلیکیشن اختصاصی

 ما محدودیت‌های بودجه را درک می‌کنیم و به پرداخت هزینه بیش از حد برای کاری که ارائه می کنیم، اعتقاد نداریم. بعد از صحبت در مورد نیازهای کسب و کار و استراتژی شما, قیمت سفارشی اعلام خواهد شد.

پس با کارشناسان ما رایگان, و با خیال راحت مشورت کنید...

علاقه مندید به ...*

نمونه موبایل اپلیکیشن های طراحی شده توسط تیم افروز وب

همه چیز درباره طراحی اختصاصی موبایل اپلیکیشن

برنامه‌های طراحی شده برای گوشی‌های هوشمند، تبلت‌ها، دستیارهای دیجیتال شخصی و غیره را اپلیکیشن‌های کاربردی یا APP می‌نامند. برنامه‌هایی که به‌راحتی بسیاری از نیازهای روزمره امروزی را تنها با چند کلیک برآورده می‌کنند.

 همگامی با تکنولوژی یکی از پیش‌نیازهای موفقیت در هر کسب‌وکاری است. طراحی موبایل اپلیکیشن مطابق با کسب‌و‌کار شما برای پیشی‌گرفتن از رقبای شرکت و ایجاد برندینگ بسیار مهم است. از طریق اپلیکیشن موبایل، شما می‌توانید با مشتریان خود به‌خوبی ارتباط برقرار کنید. کاربر از طریق این برنامه‌ها، مستقیماً دستوری را روی گوشی هوشمند اجرا می‌کند. 

باتوجه‌به سرعت توسعه این اپلیکیشن‌ها و استفاده بهتر از آن‌ها، لازم است با اطلاعات این مسیر آشنا شوید. اپلیکیشن‌های موبایل، نرم‌افزاری برای گوشی‌های هوشمند هستند که توسط توسعه‌دهندگان اپلیکیشن ایجاد می‌شوند و می‌توانند روی گوشی‌ها اجرا شوند.

طراحی و ساخت موبایل اپلیکیشن

طراحی و ساخت اپلیکیشن موبایل را به چه شرکتی بسپاریم؟ چنانچه تمایل دارید تا اپلیکیشن موبایلی را طراحی کنید، حتماً باید طراحی این اپ را به شرکتی بسپارید که به طور کاملاً حرفه‌ای در این زمینه تخصص داشته باشند. ازاین‌رو لازم است تا طراحی اپ موبایل را به تیمی حرفه‌ای بسپارید تا بتوانند تا جای ممکن بهترین طراحی را انجام دهند؛ با سپردن این کار به افراد متخصص، احتمال استقبال و بازدید از اپ بسیار بالاتر می رود.

شرکت افروز وب با بیش از ۱۴ سال سابقه در حوزه توسعه کسب‌وکار اینترنتی و بهره‌گیری از نیروی متخصص، می‌تواند طراحی اپ موبایل را به بهترین شکل ممکن سفارش سازی کرده و بهترین اپلیکیشن کاربردی را به صاحبان کسب‌وکار ارائه دهد.

چرا به طراحی موبایل اپلیکیشن نیاز است؟

 در دنیای کسب‌وکارهای متنوع امروزی که بیشتر کارها بر پایه بازاریابی است، انتخاب و استفاده از روش و استراتژی مناسب هر برندی را از رقبا متمایز می‌کند. داشتن تلفن همراه علاوه بر حفظ مشتریان جدید، مشتریان بالقوه را نیز جذب می‌کند؛ بنابراین، توسعه تلفن همراه به یک استاندارد و شرط لازم برای ایجاد تجارت موفق تبدیل شده است. استفاده از اپلیکیشن‌های موبایلی ساده و آسان است، باعث صرفه‌جویی در زمان، مکان و هزینه می‌شود. از طرفی به صاحبان هر برند و کسب‌وکاری اجازه می‌دهند بدون صرف زمان و هزینه زیاد تبلیغ کنند.

مزایای خدمات ساخت موبایل اپلیکیشن افروز وب

 برای شروع هر پروژه‌ای، داشتن یک ایده اصلی و عالی تنها نیاز است. اما قبل از اینکه وارد جزئیات شوید، باید اهداف خود را روشن کنید. شرکت طراحی موبایل اپلیکیشن افروز وب خدماتی مانند ساخت اپلیکیشن اختصاصی و حرفه‌ای و دیگر برنامه‌های موبایل را انجام می‌دهد. مزایای خدمات ساخت موبایل اپلیکیشن افروز وب عبارت‌اند از:

  • ردیابی واضح
  • انتشار آسان در اپ‌استور و گوگل پلی
  • ارتباط آسان با هر ویژگی تلفن
  • ارائه خدمات بهتر و آسان‌تر به مخاطبین
  • دسترسی آفلاین و آنلاین در هر زمان و هر مکان
  • پتانسیل توسعه برند
  • برقراری ارتباط با مشتریان 

 طراحی اپلیکیشن به‌صورت اختصاصی، از برخی جهات از طراحی وب اپلیکیشن بهتر است؛ با این حال، نیاز شما این امر را مشخص می کند که کدام روش برای شما مناسب تر است.

اهمیت ساخت اپلیکیشن موبایل

 این روزها فناوری به طور مداوم در حال پیشرفت است و اهمیت شغل توسعه‌دهندگان موبایل افزایش‌یافته است. البته در کار آن‌ها سبک و روش طراحی موبایل اپلیکیشن داستان جدیدی است. به‌عنوان‌مثال، آنها باید از آخرین روندها و روش‌ها برای رابط کاربری و تجربه کاربری استفاده کنند و برنامه‌ها را بر اساس محتوای خودسازماندهی کنند.

در مجموعه افروزوب، طراحی با عملکرد کاملاً همسو است. ازاین‌رو در این راستا، متخصصین مجموعه ما بازخورد مناسب را بر اساس اطلاعات و نیازهای موجود ارائه میدهد. در غیر این صورت، اگر بازخورد UI یا UX خوب نباشد، تلاش مدیر توسعه اپلیکیشن به هدر خواهد رفت و هزینه‌های اضافی به افراد متحمل خواهد شد. به عبارتی، برای ایجاد کارکردها و المان‌های جدید اپلیکیشن، طراحی اپلیکیشن موبایل باید کوتاه و کارآمد باشد تا کدهای مربوط به آن برای هر جنبه به طور کامل تعریف شده و جنبه‌های بصری آن بسیار رعایت شود. 

طراحی اپلیکیشن به‌صورت اختصاصی

در طراحی موبایل اپلیکیشن اختصاصی توسط مجموعه افرزوب، اولین قدم این است که اهداف و نیازهای خود را مشخص کنید، دقیقاً مشخص کنید که اپلیکیشن شما برای چه هدفی و برای کدام گروه کاربری ساخته شده است و چه مزایا و ویژگی‌هایی باید داشته باشد.

  1. مرحله دوم تحقیق در مورد بازار و رقبا است. تجزیه‌وتحلیل رقبا و بررسی روندهای بازار به شما کمک می‌کند تا ایده‌های خود را بهبود بخشید و راه‌حل مناسب را برای برنامه خود انتخاب کنید.
  2. مرحله سوم طراحی رابط کاربری (UI) و تجربه کاربری (UX) اپلیکیشن است. این مرحله شامل انتخاب رنگ‌ها، فونت‌ها، آیکون‌ها و طراحی کل چارچوب صفحات مختلف است.
  3. مرحله چهارم طراحی موبایل اپلیکیشن، مرحله کدنویسی اپلیکیشن است، در کدنویسی از زبان‌ها و فریم‌ورک‌های برنامه‌نویسی مرتبط مانند جاوا اسکریپت، سوئیفت (Swift)، کاتلین( Kotlin ) و ری اکت نیتیو (React Native ) استفاده می‌شود.
  4. در مرحله پنجم  طراحی موبایل اپ توسط مجموعه ما، اپ موردنظر تست و اشکال‌زدایی می‌شود. در این بخش متخصصین مجموعه ما باید اطمینان حاصل کنند که اپلیکیشن به‌درستی کار می‌کند و نیازهای کاربران را برآورده می‌کند.
  5. در مرحله آخر برنامه‌نویسان حرفه‌ای ما، اپ موردنظر را پیاده‌سازی و منتشر می‌کنند.برای اپلیکیشن‌های اندرویدی از گوگل‌پلی، مارکت و مایکت استفاده کرده و برای اپلیکیشن‌های iOS  اپلیکیشن را به اپ‌استور ارسال می‌کنند. 

کدام ساختار برای طراحی اپلیکیشن موبایل بهتر است؟

بسته به اهداف تجاری شما و اهداف کلی محصولی که می‌خواهید ارائه دهید، این تصمیم می‌تواند موفقیت استراتژی برنامه شما را ایجاد کند یا آن را شکست دهد.

 برای اینکه تصمیم بگیرید کدام سبک طراحی موبایل اپلیکیشن را برای توسعه نرم‌افزار اندروید یا iOS خود انتخاب کنید، باید عملکرد هر یک از این فریم‌ورک‌های اپلیکیشن موبایل را بررسی کنید تا در نهایت تصمیم درستی بگیرید.

  • برنامه بومی یا نیتیو (Native )

این برنامه، رایج‌ترین نوع برنامه کاربردی سفارشی شده حرفه‌ای برای هر سیستم خاص است. برنامه بومی برای اجرای برنامه‌های وب در دستگاه کاربر ذخیره نمی‌شود. یک برنامه وب، در مرورگرهایی مانند کروم، سافاری یا فایرفاکس بارگیری می‌شود و نیازی به دانلود از فروشگاه‌های برنامه مانند یک برنامه بومی ندارد.

 اگر هدف شما ارائه محتوای سازگار با موبایل به طیف وسیعی از کاربران است، یک برنامه وب ممکن است چارچوب برنامه مناسب برای شما باشد. برنامه‌های کاربردی وب روشی مقرون‌به‌صرفه برای رساندن محصول شما به دست بسیاری از کاربران هستند.

  • برنامه‌های ترکیبی

 برنامه‌های ترکیبی که به‌عنوان برنامه‌های هیبریدی (Hybrid) نیز شناخته می‌شوند، بر روی چندین سیستم‌عامل اجرا می‌شوند و مانند برنامه‌های کاربردی بومی عمل می‌کنند. یک برنامه ترکیبی اساساً ترکیبی از یک برنامه بومی و یک برنامه وب است. اگرچه این نوع برنامه را می‌توان بر روی دستگاه‌هایی با برنامه‌های بومی نصب کرد، اما از نظر فنی یک برنامه وب است. این نوع برنامه‌ها با استفاده از HTML، CSS یا جاوا اسکریپت ایجاد می‌شوند.

 

نمایش بیشتر

نمایش کمتر

انواع اپلیکیشن های موبایل

امروزه با مدرن‌شدن زندگی، دستگاه‌های دیجیتال پیچیده‌تر شده‌اند و اپلیکیشن‌هایی برای آسان‌تر کردن کارها ساخته می‌شوند. توسعه اپلیکیشن موبایل با استفاده از فناوری‌های مختلف نیز امکان‌پذیر است. در پایین می توانید انواع اپلیکیشن های موبایل را ببینید.

  1. طراحی و ساخت اپ موبایل فروشگاهی

 خرید آنلاین یکی از پرطرفدارترین و سودآورترین حوزه‌های امروزی در جهان است. با سفارش طراحی اپلیکیشن فروشگاهی یا طراحی سایت فروشگاهی به شرکت های حرفه ای، می‌توانید محصولات خود را در اختیار هزاران مشتری قرار دهید.

  1. طراحی و ساخت اپ موبایل خبری

باتوجه‌به سرعت بسیاری از تغییرات در دنیای امروز، اخبار متفاوتی نیز به گوش می‌رسد. به همین دلیل تقاضا برای توسعه اپلیکیشن‌های خبری بسیار افزایش‌یافته است.

 در دنیای شلوغ امروزی، مردم زمان زیادی برای پیگیری اخبار از طریق روزنامه‌ها و مجلات ندارند، اما در عوض، می‌توانند هر زمان که بخواهند از طریق تلفن همراه خود به آخرین اخبار و مطالب دسترسی داشته باشند. شما می‌توانید با طراحی سایت اختصاصی و اپلیکیشن خبری خود بازدیدکنندگان زیادی را جذب کنید. همچنین شما قادر خواهید بود در کنار این آمار، مشتریان بیشتری به دست آورید و درآمد بیشتری کسب کنید.

  1. طراحی و ساخت برنامه موبایل رستوران و سفارش غذا

طبق آمار ۵۰ درصد افراد از این اپلیکیشن برای بررسی منو و قیمت یک رستوران استفاده می‌کنند و بسیاری از این افراد مشتری آن رستوران می‌شوند. می‌توانید با طراحی اپلیکیشن رستورانی خود از این فرصت استفاده کنید و کسب و کارتان را گسترش دهید.

مجموعه ما با داشتن تجربه در این حوزه، نمونه های طراحی سایت رستوران و سفارش غذا موفق را در اختیار دارد.

  1. طراحی و ساخت برنامه موبایل کتاب‌فروشی

 مزیت درخواست برای کتاب‌فروشی این است که شما نیازی به توسعه فضا و فروشگاه فیزیکی ندارید.

با ایجاد اپلیکیشن فروش کتاب به‌راحتی می‌توانید کتاب‌های خود را به میلیون‌ها کاربر در سراسر ایران عرضه کنید و بازار بسیار گسترده و سودآوری را در اختیار داشته باشید. 

افرادی که در زمینه کتاب فعالیت دارند، با طراحی سایت و اپ موبایل در این حوزه می‌توانند به بازاری گسترده برای فروش انواع کتاب، فایل‌های صوتی، پادکست، کتاب مجازی (pdf) و محصولات دیجیتال را فراهم کنند.

در مجله افروزوب, درباره طراحی موبایل اپلیکیشن بیشتر بدانید.

پرتکرار ترین سوالات مشتریانی که قصد طراحی موبایل اپلیکشن را دارند...

به کمک طراحی و ساخت یک موبایل اپلیکیشن شما می توانید به آسانی با کاربران خود ارتباط برقرار کنید و به راحتی به داده های مورد نیاز خود دست یابید. همچنین قادر خواهید بود به صورت آفلاین نیز در دسترس باشید تا کاربران تان تجربه راحت تری داشته باشند.

 بله، زبان‌های برنامه‌نویسی وجود دارند که به شما امکان طراحی اپلیکیشن‌های سازگار با تمامی پلتفرم‌ها را می‌دهند.

کلیه حقوق این سایت متعلق به شرکت افروز پیشگامان پاسارگاد است.© ۱۳۹۴

هزینه طراحی و ساخت موبایل اپلیکشن

ساخت اپلیکشن در ایران با توجه به نیازهای مشتری هزینه های متفاوتی دارد. اپلیکیشن های مخصوص IOS یا اندروید و یا ورژن جدید وب اپلیکشن ها که سازگار با هر نوع سیستم عاملی در گوشی هستند طرفداران خاص خود را دارد.

وب اپلیکشن ها امروزه با اسم PWA هم در بازار شناخته شده اند. pwa ها نسخه وب اپلیکشن هستند که به کاربر این امکان را میدهد که با توجه به نیازکاربرانش بستر مناسب را برای ارائه خدمات ایجاد کند.

حرفه ای بودن اپلیکشن به خدماتی است که در بستر طراحی شده ارائه میشود. قاعدتا اپلیکشن های مشاوره ای, فروشگاهی و یا آموزشی قیمت های متفاوتی دارند.

شرکت افروز این افتخار را دارد که در زمینه های مختلف طراحی و پیاده سازی وب اپلیکشن های مختلف نمونه کارهای ارزنده ای داشته باشد. جهت محاسبه و یا برآورد تقریبی هزینه طراحی و ساخت وب اپلیکشن های اختصاصی میتوانید از مشاوران ما کمک بگیرید.

وب اپلیکشن آموزشی

(قیمت ها به تومان)
۳۹,۰۰۰,۰۰۰ تومان با توجه به درخواست خارج از امکانات اصلی اپلیکیشن افزایش قیمت ها امکان پذیر است.
  • پیاده سازی براساس استانداردهای PWA
  • قابلیت ارسال نوتیفیکیشن
  • پرداخت درون اپلیکیشن
  • پنل مدیریت و ادمین پنل کامل
  • امکان ثبت مشاوره گیرنده
  • امکان ثبت مشاوره دهنده
  • امکان تعریف پکیج های قیمتی مختلف
  • امکان تعریف کد تخفیف
  • امکان تعریف قیمت برای دوره ها
  • امکان تعریف آزمون برای دوره
  • امکان تعریف شرط برای باز شدن دوره بعدی
  • گزارش کامل از دوره ها و فلش کارت های خریداری شده
  • گزارشات گردش مالی
  • قابلیت تعریف دسته و زیر دسته برای دوره و فلش کارت ها
  • قابلیت تعریف تگ برای هر دوره یا فلش کارت
  • اختصاص پروفایل تخصصی به کاربران
  • قابلیت تعریف فلش کارت
  • قابلیت دریافت گزارش از پیشرفت درسی
  • نمایش ویدیو، متن و صوت برای هر دوره
  • بخش سوالات متداول
  • بخش پشتیبانی
  • سیستم تیکتینگ
  • قابلیت اتصال به شبکه های اجتماعی
  • پروفایل کاربری
  • نمایش دروس خریداری شده
  • کیف پول الکترونیک با قابلیت شارژ
  • داری نسخه وب
  • امکان ثبت نام کاربران
  • امکان دادن کل یا بخشی از دوره به صورت رایگان
  • قابلیت رزرو جلسه مشاوره
  • گزارش کامل از حساب های شارژ شده و جلسات
  • قابلیت چت درون برنامه ای
  • قابلیت تماس دو طرفه درون برنامه ای
  • بخش پرسش و پاسخ دو طرفه
  • اختصاص پروفایل تخصصی به مشاوره دهندگان
  • پشتیبانی کامل از HTML 5 و CSS 3
  • دارا بودن Control Panel بسیار ساده و راحت
  • امنیت بسیار بالا
  • آموزش نیروهای کافرما
  • مدیریت دوره ها و درس ها
  • مدیریت لینک های موجود در اپلیکشن
  • مدیریت بنرهای دوره ها
  • اتصال به وب سایت اصلی

وب اپلیکشن مشاوره ای + آموزشی

(قیمت ها به تومان)
۵۹,۰۰۰,۰۰۰ تومان با توجه به درخواست خارج از امکانات اصلی اپلیکیشن افزایش قیمت ها امکان پذیر است.
  • پیاده سازی براساس استانداردهای PWA
  • قابلیت ارسال نوتیفیکیشن
  • پرداخت درون اپلیکیشن
  • پنل مدیریت و ادمین پنل کامل
  • امکان ثبت مشاوره گیرنده
  • امکان ثبت مشاوره دهنده
  • امکان تعریف پکیج های قیمتی مختلف
  • امکان تعریف کد تخفیف
  • امکان تعریف قیمت برای دوره ها
  • امکان تعریف آزمون برای دوره
  • امکان تعریف شرط برای باز شدن دوره بعدی
  • گزارش کامل از دوره ها و فلش کارت های خریداری شده
  • گزارشات گردش مالی
  • قابلیت تعریف دسته و زیر دسته برای دوره و فلش کارت ها
  • قابلیت تعریف تگ برای هر دوره یا فلش کارت
  • اختصاص پروفایل تخصصی به کاربران
  • قابلیت تعریف فلش کارت
  • قابلیت دریافت گزارش از پیشرفت درسی
  • نمایش ویدیو، متن و صوت برای هر دوره
  • بخش سوالات متداول
  • بخش پشتیبانی
  • سیستم تیکتینگ
  • قابلیت اتصال به شبکه های اجتماعی
  • پروفایل کاربری
  • نمایش دروس خریداری شده
  • کیف پول الکترونیک با قابلیت شارژ
  • داری نسخه وب
  • امکان ثبت نام کاربران
  • امکان دادن کل یا بخشی از دوره به صورت رایگان
  • قابلیت رزرو جلسه مشاوره
  • گزارش کامل از حساب های شارژ شده و جلسات
  • قابلیت چت درون برنامه ای
  • قابلیت تماس دو طرفه درون برنامه ای
  • بخش پرسش و پاسخ دو طرفه
  • اختصاص پروفایل تخصصی به مشاوره دهندگان
  • پشتیبانی کامل از HTML 5 و CSS 3
  • دارا بودن Control Panel بسیار ساده و راحت
  • امنیت بسیار بالا
  • آموزش نیروهای کافرما
  • مدیریت دوره ها و درس ها
  • مدیریت لینک های موجود در اپلیکشن
  • مدیریت بنرهای دوره ها
  • اتصال به وب سایت اصلی
پیشنهاد ویژه

وب اپلیکشن مشاوره ای

(قیمت ها به تومان)
۴۹,۰۰۰,۰۰۰ تومان با توجه به درخواست خارج از امکانات اصلی اپلیکیشن افزایش قیمت ها امکان پذیر است.
  • پیاده سازی براساس استانداردهای PWA
  • قابلیت ارسال نوتیفیکیشن
  • پرداخت درون اپلیکیشن
  • پنل مدیریت و ادمین پنل کامل
  • امکان ثبت مشاوره گیرنده
  • امکان ثبت مشاوره دهنده
  • امکان تعریف پکیج های قیمتی مختلف
  • امکان تعریف کد تخفیف
  • امکان تعریف قیمت برای دوره ها
  • امکان تعریف آزمون برای دوره
  • امکان تعریف شرط برای باز شدن دوره بعدی
  • گزارش کامل از دوره ها و فلش کارت های خریداری شده
  • گزارشات گردش مالی
  • قابلیت تعریف دسته و زیر دسته برای دوره و فلش کارت ها
  • قابلیت تعریف تگ برای هر دوره یا فلش کارت
  • اختصاص پروفایل تخصصی به کاربران
  • قابلیت تعریف فلش کارت
  • قابلیت دریافت گزارش از پیشرفت درسی
  • نمایش ویدیو، متن و صوت برای هر دوره
  • بخش سوالات متداول
  • بخش پشتیبانی
  • سیستم تیکتینگ
  • قابلیت اتصال به شبکه های اجتماعی
  • پروفایل کاربری
  • نمایش دروس خریداری شده
  • کیف پول الکترونیک با قابلیت شارژ
  • داری نسخه وب
  • امکان ثبت نام کاربران
  • امکان دادن کل یا بخشی از دوره به صورت رایگان
  • قابلیت رزرو جلسه مشاوره
  • گزارش کامل از حساب های شارژ شده و جلسات
  • قابلیت چت درون برنامه ای
  • قابلیت تماس دو طرفه درون برنامه ای
  • بخش پرسش و پاسخ دو طرفه
  • اختصاص پروفایل تخصصی به مشاوره دهندگان
  • پشتیبانی کامل از HTML 5 و CSS 3
  • دارا بودن Control Panel بسیار ساده و راحت
  • امنیت بسیار بالا
  • آموزش نیروهای کافرما
  • مدیریت دوره ها و درس ها
  • مدیریت لینک های موجود در اپلیکشن
  • مدیریت بنرهای دوره ها
  • اتصال به وب سایت اصلی
.