آموزش تحلیل تمپلیت سایت قسمت پنجم

محبوب ترین پست ها

آموزش تحلیل تمپلیت

آموزش تحلیل تمپلیت سایت قسمت پنجم

آموزش تحلیل تمپلیت سایت (قسمت پنجم) – مدرس سید حسام زنوزی

 

بهترین قالب های رایگان وردپرس در سال ۲۰۲۰

وردپرس بدون شک یکی از محبوب ‌ترین سیستم‌ های مدیریت محتوا (CMS)
در وب است. با توجه به محبوبیت و توسعه سیستم مدیریت محتوای وردپرس،
قالب‌ هایی که مخصوص سایت‌ های وردپرس ساخته شده‌ اند نیز شهرت قابل
توجهی در بازار کسب کردند. کاربران عاشق قالب‌ های وردپرس هستند، زیرا
راه‌ اندازی آنها بدون دردسر است و می ‌توان به راحتی با آن یک سایت بلاگ،
سایت شخصی، شرکتی و نمونه کار بسازید. با این وجود، در زمان طراحی
سایت یافتن قالب‌ های رایگان وردپرس باکیفیت، آسان نیست.
(آموزش تحلیل تمپلیت سایت قسمت پنجم)

معرفی قالب‌های رایگان وردپرس

در زیر برخی از بهترین قالب‌ های رایگان وردپرس را معرفی می ‌کنیم تا بتوانید آنها را با هم مقایسه کنید. اکثر این قالب ‌ها شامل ویژگی ‌های مختلفی هستند که می‌ توانید به راحتی و با استفاده از آنها سایت خود را راه ‌اندازی کنید. باید توجه داشته باشید که قالب‌ های رایگان امکانات کمتری نسبت به انواع پولی آنها در اختیار شما قرار می ‌دهند. در زیر معرفی هر قالب، دکمه‌ ای وجود دارد که می ‌توانید دموی قالب را مشاهده کنید و تصمیم ‌گیری راحت ‌تری داشته باشید.

• شاپلی (Shapely)

Shapely یک قالب رایگان جذاب برای سایت‌ های ساخته شده با وردپرس است و می ‌تواند روند توسعه سایت را تا حد زیادی بهبود بخشد. این محصول، کاربردی و زیبا است و می‌تواند قابلیت‌ های بالایی را با گرافیک حیرت‌ انگیز ترکیب کند. البته طراحی آن با تلفن‌ های اندرویدی، IOS، ویندوز، تبلت، لپ تاپ و رایانه‌ های رومیزی سازگار خواهد بود. همچنین از نمایشگرهای با وضوح بالا پشتیبانی می ‌کند و به شما امکان می‌ دهد از گرافیک واضح، متن زیبا و نمادهای پیشگام لذت ببرید. با وجود جذابیت، این محصول برای همه زمینه‌ های فعالیت قابل استفاده است. این قالب با افزونه ‌های پرکاربرد وردپرس مانند فرم تماس ۷ Contact Form 7 ،Google Analytics ،Yoast SEO و Gravity Forms سازگار خواهد بود.

شاپلی (Shapely)

آموزش تحلیل تمپلیت سایت قسمت پنجم

 

• وبیفای (Webify)

اگر به دنبال یک قالب وردپرس کاملا همه کاره و بسیار قابل کنترل هستید، بهتر است به Webify نگاهی دقیق بیندازید. این قالب امکانات گسترده ‌ای را در اختیار مدیر سایت قرار می ‌دهد. به عبارت دیگر، دانستن این که Webify تقریبا درباره هر ایده‌ ای که ممکن است داشته باشید به خوبی عمل می ‌کند، شما را ترغیب به استفاده از آن می‌ کند. با بیست نمونه دموی از پیش تعریف شده و با امکان ساخت صفحه با استفاده از کشیدن و رها کردن (Drag And Drop)، می‌توانید به سرعت راه ‌حلی ایده‌ آل برای پروژه خود بیابید. مشاغل، آژانس‌ها، وبلاگ نویسان، فریلنسرها و صاحبان فروشگاه ‌های آنلاین، همه می‌ توانند از قالب Webify استفاده کنند.

وبیفای (Webify)

• سالینت (Salient)

Salient یکی دیگر از قالب ‌های تأثیرگذار و مفهومی وردپرس است که مجموعه ‌ای از دموهای از پیش تعریف شده را در اختیار شما قرار می ‌دهد. به طور خلاصه، Salient قالبی است که برای تمامی زمینه ‌ها قابل استفاده بوده و می ‌توان از آن برای ساخت سایت بهره برد. مهم ‌تر از آن، شما همیشه می‌ توانید طراحی‌های پیش فرض را اصلاح و ارتقا دهید و از قوانین و مقررات خود پیروی کنید تا به یک ساختار دلخواه برسید. اگر قصد ایجاد یک وبلاگ، یک سایت تجاری، یک فروشگاه آنلاین و یا یک سایت نمونه کار را داشته باشید، با قالب Salient می ‌توانید به بهترین شکل سایت خود را طراحی کنید. Salient یکی از قالب‌های رایگان وردپرس است که به شما امکان طراحی انواع سایت با زمینه‌های مختلف را می‌دهد و به راحتی این کار قابل اجرا خواهد بود.

سالینت (Salient)

• نیوز پیپر ایکس (Newspaper X)

Newspaper X یکی از قالب‌ های رایگان وردپرس است که برای سایت ‌های خبری مناسب بوده و می‌ توان از آن برای ایجاد سایت استفاده کرد. این قالب مبتنی بر بوت استرپ است و قابلیت کنترل و سفارشی ‌سازی بسیاری را به مدیر سایت می‌ دهد. همچنین برای افزودن تبلیغات عمومی از یک بنر تبلیغاتی عالی بهره می‌برد. Newspaper X با ۴ دسته‌ بندی مختلف ارائه می ‌شود که آنها عبارتند از سرمقاله، حوادث، آخرین اخبار و اخبار جهانی.

نیوز پیپر ایکس (Newspaper X)

آموزش تحلیل تمپلیت سایت قسمت پنجم• llldy

Illdy یکی از قالب ‌های رایگان وردپرس چند منظوره با قابلیت انعطاف ‌پذیری فوق ‌العاده و پیشرو است که با دقت، طراحی و ساخته شده است و به مرور زمان تغییرات بهینه ‌ای را شاهد بوده و به صورت کاملا رایگان در دسترس است. مجهز به ابزار قدرتمند Live Customizer، مجموعه ‌ای از ابزارک‌ های قابل تنظیم، آیکون‌ها، کدهای کوتاه آماده، دارای صفحه ‌بندی ‌ها و لایه ‌های متعدد و متنوع و صفحه ‌بندی ‌های متفاوت است. Illdy کاملا برای ساخت سایت ‌های پیشرفته و مدرن از هر نوع و با انواع ویژگی‌های متنوع، با قابلیت سفارشی‌ سازی، بدون نیاز به نوشتن حتی یک خط کد. Illdy با استفاده از برنامه ‌نویسی قدرتمند و خلاقانه Bootstrap، در تمام دستگاه‌ های شناخته شده، مرورگرها، سیستم عامل ‌ها و اندازه ‌های مختلف صفحه نمایش مناسب است.

llldy

• Allegiant

Allegiant یک قالب بسیار جالب، مدرن و کاملا واکنشگرا و یک قالب چند منظوره و رایگان سایت‌ های وردپرسی است. این یک بستر قدرتمند برای ایجاد سایت‌ های یکپارچه و گسترده ‌ای است که موضوعات مختلفی را ارائه می‌ دهند. شامل مجموعه وسیعی از ابزارهایی است که به طور رایگان ارائه شده تا توانمندی ‌های وب مسترها را در تمام مراحل طراحی یک سایت به صورت موثر افزایش دهند وسفارشی ‌سازی ‌های مورد نظر خود را اجرا کنند. قالب Allegiant منابع فراوانی دارد که برای سرعت بخشیدن به توسعه کسب ‌و کار ایده ‌آل است. می ‌توانید تصاویر با کیفیت بالای محصولات و یا خدمات خود را با طراحی مورد نظر خود در سایت قرار دهید.

آموزش تحلیل تمپلیت سایت قسمت پنجم

آموزش تحلیل تمپلیت سایت قسمت پنجم

 

طراح سایت می ‌تواند کنترل کاملی بر روی چیدمان عناصر مختلف در هر سطح داشته باشد، تغییرات در این قالب کار ساده‌ ای است و نیازی نیست تجربه قبلی در زمینه کدنویسی داشته باشید. به راحتی می ‌توانید هر قسمت از سایت را تغییر دهید و عناصر مختلف را همان طور که مایل باشید به نمایش بگذارید. ساخته شده در بوت استرپ و کاملا واکنشگرا و سازگار با انواع دستگاه‌ های مختلف است.

Allegiant

• Pixova Lite

Pixova Lite یکی از قالب‌های رایگان وردپرس تک صفحه‌ ای است. این قالب یک ابزار کاربردی برای افرادی که به صورت شخصی کار می‌ کنند و یا هنرمندانی است که می ‌خواهند خدمات شخصی خود را ارائه و تبلیغ کنند. شما می‌توانید طیف گسترده‌ ای از رنگ‌ های متنوع را برای قسمت‌ های مختلف سایت انتخاب کنید. قالب Pixova Lite محیط‌ های کاری بسیار خوبی را برای توسعه‌ دهندگان وب ایجاد می ‌کند. این قالب دارای ظاهری ساده و کلاسیک با ظرافت‌ های مخصوص به خود است. دارای ابزارک ‌های متنوع و چندین نوع منوی مختلف، Pixova Lite یک قالب همه کاره است که برای هر نوع سایتی می ‌توان از آن استفاده کرد. همچنین این قالب از افزونه ووکامرس WooCommerce نیز پشتیبانی می ‌کند و به راحتی می ‌توانید با استفاده از آن فروشگاه آنلاین خود را ایجاد کنید.

Pixova Lite
مقالات مرتبط: آموزش تحلیل تمپلیت سایت قسمت چهارم

 

نمونه کارها

 

[instagram-feed]

نظرات خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

.